En tøjbutik med supergod service!

En tøjbutik med supergod serviceTøjeksperten “John K.” i Birkerød er, hvad jeg opfatter som en traditionel herretøjsbutik med et bredt udvalg af modetøj til fornuftige priser. Og hvad der er mere vigtigt, så er service og rådgivning på et utrolig højt niveau. Personalet, som består af Bo, John og Thomas, er altid på dupperne med god service og rådgivning og vel at mærke i en frisk tone. Man føler sig derfor altid velkommen i butikken (hvad langt fra er tilfældet i mange andre herretøjsbutikker).

Jeg kan godt være meget traditionel i min tankegang, når det gælder tøj. Det er derfor rart, når man på en og samme tid bliver både rådgivet og udfordret på en god og respektabel måde af en ekspedient i en tøjbutik. Desværre synes jeg bare, at det er svært at finde tøjbutikker, hvor man får denne form for betjening. Alt for ofte oplever man, at tøjbutikker er bemandet med (unge) ekspedienter, som har mere travlt med at tjekke, om de selv ser tip-top ud, frem for at få kunderne til at føle sig trygge og velkomne i butikken.

Det er heldigvis ikke tilfældet hos “John K.”. Her oplever man en god atmosfære og imødekommende betjening med det samme, at man kommer ind af døren. Og udover at få god og kompetent rådgivning, bliver man også i et stille og roligt tempo udfordret til at prøve lidt nyt og på farvevalget. Samtidigt er ekspedienterne heldigvis også friske på en god handel, hvis man køber lidt større ind :o)

Alt i alt kan jeg kun give “John K.” min bedste anbefalinger. Så hvis du er på udkig efter en herretøjbutik med et bredt udvalg af kvalitetsvarer til fornuftige priser og har brug for at få god rådgivning, så slå et smut forbi “John K.” i Birkerød. Jeg er sikker på, at du får en god oplevelse og god handel ud af besøget – det har jeg altid gjort!

Fakta om butikken:

  • Hvem? Tøjeksperten “John K.”
  • Hvad? Herretøj
  • Hvor? Hovedgaden 40 i Birkerød, tlf. 45 81 25 65
  • Hvor god? 5 ud af 5 stjerner

Trackbacks

  1. [...] har adskillige gange tidligere spurgt personalet om, hvorfor de ikke yder lidt ekstra god service ved at lægge brødet ned i en plastikpose, når man som kunde beder om det. Desværre bliver det [...]

  2. [...] har adskillige gange tidligere spurgt personalet om, hvorfor de ikke yder lidt ekstra god service ved at lægge brødet ned i en plastikpose, når man som kunde beder om det. Desværre bliver det [...]

  3. [...] er billigere. Får jeg til gengæld supergod service og attention, som jeg eksempelvis gør hos en af de lokale tøjbutikker i Birkerød eller hos Danmarks bedste optiker, ja så er jeg selvfølgelig loyal overfor disse butikker og [...]

  4. [...] gode ven, Thomas, der er butikschef for Tøjeksperten i Birkerød, spurgte mig for nyligt, om jeg ikke kunne tænke mig at gå model i forbindelse med at der ville [...]

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.188, der følger denne blog