Så er jeg på med egen blog :o)

Velkommen til http://www.leifcarlsen.dk.

Jeg er hermed officielt blevet blogger med egen weblog.

Til at starte med tænkte jeg, at det var måske lidt for nymodens at springe ud som blogger. Men efter at min tvillingebror fik oprettet www.overvejelser.dk som sin private weblog og jeg har kunne se andre bruge en weblog som en mulighed for at fortælle min omverden om dit og dat, tænkte jeg at jeg i mindste måtte prøve det.

Så her er den: Leif Carlsens officielle weblog! Use it or lose it :o)

De venligste weblog hilsner

Leif

Comments

  1. Hej Leif. Tillykke med bloggen – det ser godt ud. Og det skal blive spændende at følge den, du er jo allerede godt undervejs.

Skriv et svar

