Mine 10 bedste smartphone nyhedssider

I min store tørst efter smartphone nyheder, har jeg fundet frem til en række gode nyhedssider, som jeg betragter som mine 10 bedste kilder til denne form for nyheder. Disse nyhedssider er således alle et besøg værd, hvis du interesserer dig for smartphones og mobiltelefoner:

  1. Magasinet Mobil
  2. Mobilsiden.dk
  3. Mobilbladet.dker
  4. CoolSmartphone.com
  5. Engadget Mobile
  6. GSM Arena
  7. mobile.com
  8. pocketnow.com
  9. The Smartphones Show
  10. Phone Scoop

Skriv et svar

