Du er endnu tættere på, Søren!

Så lykkedes det igen Søren Hansen at opnå en topplacering – det var endda lige før, at jeg fik ret i mit indlæg fra 11. juni 2006 (læs det ved at klikke her). Søren opnåede en delt andenplads i forbindelse med Johnny Walker Championship turneringen i Skotland.

Dermed avancerer han hele 14 pladser på European Tour Order of Merit til en flot 22. plads med en samlet indtjening på ca. 478.000 euro eller lidt over 3,5 millioner danske kroner, indtil videre i 2006. Det ser således lovende ud for Sørens mulige deltagelse i The Open i slutningen af juli måned.

Med det flotte resultat i Skotland, må man sige, at Søren virkelig holder fast i et yderst solidt golfspil igennem de sidste par måneder. Jeg vil derfor også holde fast i min påstand om, at det virker som om at han er meget tæt på sin næste sejr på Europaturen og jeg vil atter ønske Søren tillykke på forhånd :o)

Skriv et svar

