Væddemål: Hvem lukker først?

gratisaviser21.jpg

Den meget omtalte aviskrig er måske på vej til at få sit første offer – i hvert fald, hvis man skal tro bettingwebsitet Betway.com. De er nemlig begyndt at tilbyde væddemål, som går på, hvem af gratisaviserne, der må opgive kampen først og lukke og slukke.

Og hvis man skal tage bookmakerens odds som udtryk for, hvem der bukker under først, så er dato ikke ligefrem avisen du skal satse særlig mange penge på. Her får du i hvert fald kun pengene igen med faktor 1,15. Derimod ser oddsene på henholdsvis Nyhedsavisen og 24timer noget bedre ud med, for her får du henholdsvis 1:4,50 og 1:15,00.

Indtil videre ser det for øvrigt ud til, at der er større sikkerhed for at få pengene tilbage ved et væddemål, end for at du modtager en af gratisaviserne her til morgen (klik her for at læse mit indlæg om, at gratisaviserne langt fra er landsdækkende).

Comments

  1. Tja, hvis man har postnummeret 2300, som jeg har det, kan man godt kigge langt efter aviserne, hvilket jeg er ganske glad for. Jeg holder mig til den elektroniske udgave af en avis på hjemmematriklen og hhv. MetroXpress og Urban på udebane…

Skriv et svar

