Farvel til gratisaviserne

gratisaviser3.jpg

Nu har jeg fået nok af den amatøragtige distribution af gratisaviserne 24timer og dato. Her tænker jeg faktisk mindst af alt på det faktum, at jeg vel næppe har modtaget aviserne mere end 10 gange i alt, siden at de startede med at udkomme. Nej, det irriterer mig, at hverken 24timer eller dato kan finde ud af, at håndtere reklamationer, når man over flere gange beder dem om, at skubbe avisen helt ind gennem brevsprækken.

Ja, jeg ved godt at nogle vil synes, at jeg lyder som en gammel, sur mand, men ingen af delene er selvfølgelig rigtige :o) Jeg vil såmænd bare gerne modtage min øvrige post i tør og hel tilstand, hvilket er lidt svært når de alt travle avisbude fra 24timer og dato ikke kan finde ud af, at skubbe aviserne helt ind gennem brevsprækken.

Så for mit vedkommende er det et farvel til 24timer og dato, som jeg netop har afmeldt permanent. Så må vi se, om den kommende gratisavis, Nyhedsavisen, får bedre styr på kvaliteten af distributionen, når den engang udkommer.

I mellemtiden vil jeg så begræde “tabet” af 24timer og dato. Det kommer imidlertid næppe til at tage mere end nogle få sekunder…

Comments

  1. Helt enig. Heldigvis er disse aviser endnu ikke kommet til Taastrup, men jeg vælger fra til dem allesammen når den tid kommer. Mener i øvrigt heller ikke at det moderne menneske, har behov for aviser. Jeg selv læser næsten kun nyheder på nettet. Min berlinger er også tæt på at må lade livet!

  2. Du går bestemt heller ikke glip af noget ved at fravælge gratisaviserne. Deres artikler er netop af samme begrænsede størrelse og omfang, som man kan finde på diverse internet nyhedssiderne.

    Jeg synes til gengæld, at man stadig får noget mere dybdegående aviskvalitet i Berlingske Tidende, som jeeg også læser på nettet i PDF-udgaven – det er udnødvendigt med alt det der papirsvineri :o)

    /Leif

  3. Synes nu “dato” er en god avis. Mit problem er så, at den meget sjældent ankommer før 11-12 tiden, og derfor lidt for sent til formålet. At læse den på vej til arbejde :-(

Skriv et svar

