Jeg har Danmarks gladeste optiker :-)

unikoptik.jpgSiden jeg i starten af 90′erne fik brug for briller eller kontaktlinser, har jeg faktisk kun haft én optiker, nemlig Erik Sewerin hos Unik Optik i Ballerup og det er endda selv om, at jeg boede i Jylland i en periode. Og hvis ellers Erik Sewerin og hans dygtige medarbejder fastholder det nuværende gode serviceniveau, de fornuftige priser, det store udvalg og ikke mindst sit helt fantastiske glade humør (hvilket jeg vender tilbage til), tror jeg rent faktisk, at han har mig som kunde resten af livet :o)

Unik Optik i Ballerup ejes af Erik Sewerin, der selv står i butikken til hverdag. Efter min mening er Erik kendetegnet ved at være Danmarks mest glade og positive optiker. Årsagen til at jeg skriver det, er at Erik altid er i supergodt humør, er positiv og har et helt igennem fantastisk dejligt grin, som ikke kan gøre andet end at smitte. Faktisk er det lige før, at man har lyst til at køre forbi butikken, hvis man har haft en møgdag og har brug for at blive peppet lidt op humørmæssigt :o)

Samtidigt formår Erik (og bestemt også Mette, en af hans medarbejdere, som er utrolig venlig og imødekommen), at skubbe lidt til en, hvis man er lidt for konservativ eller traditionel i valget af briller – når det er tid for at få nye briller, får man i hvert fald prøvet et utal af briller og sagt “Nej, det er sgu for vildt til mig” rigtig mange gange :o) Hvad angår den faglige kompetence, føler jeg mig også i sikre hænder hos både Erik og Mette og anser deres rådgivning for at være reel og kundeorienteret.

Så hvis du er på udkig efter en ny optiker, så tøv ikke med at kigge forbi Unik Optik i Ballerup. Det tror jeg ikke, at du vil fortryde og du vil med stor sandsynlighed også gå derfra med et smil på læben – specielt, hvis du er blevet betjent af Erik Sewerin :o)

PS: Min begejstring for Unik Optik og Erik Sewerin skyldes på ingen måde, at jeg er blevet betalt for de rosende ord eller på anden vis har opnået rabatter eller naturalier som tak for ovenstående anprisning – tværtimod har jeg lagt adskillige tusindvis af kroner over de små 15 år, hvor jeg har været kunde hos Erik Sewerin. Jeg er bare begejstret for, at der findes specialbutikker, som rent faktisk gør en dyd ud af god (og glad) service og kompetent rådgivning. Der er rigtig mange specielbutikker, der med succes kunne tage ved lære af Erik og hans team.

Fakta om butikken:

  • Hvem? Unik Optik
  • Hvad? Optiker
  • Hvor? Banetoften 2-4 i Ballerup, tlf. 44 97 05 86, website: klik her

Hvor god? 5 ud af 5 stjerner

Comments

  1. Allan Ohms says:

    Hej – jeg søgte lige Eriks mailadresse og stødte på denne anmeldelse. Jeg har handlet ho Erik i 25 år og jeg har nøjagtig samme oplevelse. Det samme gælder mange af mine venner. Enig: 5 af 5 stjerner. Mvh Allan Ohms http://www.allanohms.wordperfect.com

Trackbacks

  1. […] og attention, som jeg eksempelvis gør hos en af de lokale tøjbutikker i Birkerød eller hos Danmarks bedste optiker, ja så er jeg selvfølgelig loyal overfor disse butikker og handler altid hos […]

Skriv et svar

