En fantastisk dag på jobbet…

leifcarlsen450x126.jpg

Jeg må indrømme, at lige netop denne arbejdsdag altid vil stå som noget helt specielt og fantastisk i min karriere: I dag vandt den virksomhed som jeg er direktør for nemlig den største licensaftale nogensinde i firmaets historie i form af Forsvarets Microsoft Enterprise licensaftale, hvilket betyder, at vi skal levere Microsoft Enterprise licenser og en såkaldt licensstyringsløsning til 32.000 pc’ere og 1.200 servere hos Forsvaret.

Jeg er intet mindre end kæmpe stolt over at have været med til at vinde denne aftale i tæt samarbejde med en af vores meget dygtige Account Managere og en af vores særdeles kompetente License Managere.

I tirsdags var vi til præsentationsmøde hos Forsvarets Koncernfælles IT og allerede under mødet fornemmede vi, at vi havde fat i noget af det rigtige. Vi havde bestemt også forberedt os rigtig godt og følte derfor også, at vi kom med et særdeles attraktivt og gennemtænkt tilbud til Forsvaret.

Og da vi så sidst på eftermiddagen fik besked om, at vi havde vundet udbuddet, skal jeg love for at stoltheden, glæden og energiniveauet i firmaet steg til helt nye højder, hvilket bare var fedt at opleve :o)

Jeg er sikker på, at dette er starten til endnu flere store succeser, som jeg allerede glæder mig til at dele sammen med mine fantastiske medarbejdere :o)

Comments

  1. Thomas Rathsack says:

    Hej Leif !
    Endnu gang tillykke med bedriften …. superflot !
    Vi ses, Thomas

Skriv et svar

