Fantastisk foredrag med Stig Rossen

stig_rossen-1.jpg

I den virksomhed som jeg arbejder for til dagligt, afholder vi en gang om året en såkaldt “Leverandørdag”, hvor vi uddeler priser til årets bedste distributør og årets bedste producent samt en specialpris til en samarbejdspartner eller person, som har gjort sig ekstra positivt bemærket i året, der er gået. En fast del af Leverandørdagen er også, at vi inviterer en gæstetaler og i år havde vi fået sangeren Stig Rossen til at komme og holde et foredrag.

Inden Leverandørdagen havde jeg personligt kun oplevet Stig Rossen som sanger, men jeg skal sandelig opleve, at denne mand kan andet end at synge. De cirka 45 inviterede samarbejdspartnere og de fleste af firmaets medarbejdere blev nemlig underholdt med et fantastisk foredrag om, at livet ikke skal leves på automatpilot. Stig delte ud af hans personlige erfaringer med, at man rent faktisk kan få en god dag ud af alle årets 365 dage, hvis man slår automatpiloten fra og vælger at leve i nuet og hele tiden have et positivt livssyn.

Stig Rossen gav i hvert fald mig noget at tænke over og jeg kan klart anbefale hans foredrag til alle, som ønsker et frisk og kontant indspark til at få brudt med livets ofte trivielle rutiner.

Skriv et svar

