Et rengøringsfirma, der er til at stole på

dan-prof.jpgI forbindelse med min forretningspartner og jeg havde afstået vores butikslokaler i Lyngby til en ny lejer, efter at vi havde haft lejemålet i over seks år, havde vi brug for en solid omgang flytterengøring således, at lokalerne kunne stå klar i forbindelse med overtagelsen den 1. august kl. 12.00. Og da vi ikke selv ønskede at bruge kræfter på hovedrengøring af butikken, valgte vi at finde frem til et rengøringsfirma, der hurtigt og effektivt kunne påtage sig denne opgave.

I første omgang havde vi booket et rengøringsfirma ved navn Mosterdk´s Rengøring Service, som desværre glimrede ved slet ikke at møde op og heller ikke ringede for at melde afbud. Vi stod derfor med håret i postkassen og var hårdt presset for at finde et rengøringsfirma, der kunne påtage sig opgaven mindre end et døgn før at vi skulle aflevere nøglerne til butikken til den nye lejer. Vi søgte derfor lidt desperat rundt på nettet og faldt over firmaet Dan-Prof i Charlottenlund.

Jeg ringede med det samme til firmaet og kom til at snakke ejeren, Mefail Selmani, der heldigvis både var frisk på at træde til med meget kort varsel og til en fornuftig pris.

Men da vi allerede havde mistet mere end en halv dag i forhold til, at det firma, som vi oprindeligt havde booket, var udeblevet uden at give besked, var vi under et stort tidspres. Der var nemlig mindre end ét døgn til, at vi skulle aflevere butikken i rengjort stand til den nye lejer. Imidlertid garanterede Mefail, at han nok skulle sørge for at lejemålet ville blive rengjort fra ende til anden inden deadline. Vi aftalte derfor, at han og hans medarbejder skulle møde op den 1. august kl. 6.00 om morgen – så havde de præcis seks timer til at rengøre det hele inden afleveringsfristen.

Og ganske rigtigt, så nåede Dan-Prof at rengøre hele butikken inden deadline og vel at mærke til et 13-tal :o) Jeg må indrømme, at jeg er imponeret over både den effektivitet og kvalitet, som Mefial og hans medarbejder lagde i denne hasteopgave – det var virkelig et utrolig flot rengjort butikslokale, som vi kunne aflevere til de nye lejere kl. 12.00 på overtagelsesdagen.

Jeg kan derfor kun give Dan-Prof og Mefail Selmani mine bedste anbefalinger. Han er seriøs, reel og fuldt ud til at stole på. Og så er prisen bestemt også rimelig. Så hvis du har en rengøringsopgave, hvor du skal have lavet noget hurtigt og med kvalitet for øje, så ha’ bestemt Dan-Prof i tankerne. Mefail og hans medarbejder får i hvert fald mine allerbedste anbefalinger :o)

Fakta om virksomheden:

  • Hvem? “Dan-Prof”
  • Hvad? Rengøring og vinduespolering
  • Hvor? Strandvejen 262 G, Charlottenlund, website: klik her
  • Hvor god? 5 ud af 5 stjerner

Comments

  1. Jens Højgaard says:

    Som håndværker skal man passe på med at arbejde for Dan-Prof ved Mefail Selmani. Da han ikke betaler sine regninger!

    • Jeg kender kun Dan-Prof og Mefail Selmani fra det arbejde som de udførte for vores butik tilbage i august 2007, og der havde jeg i hvert fald ikke andet end ros til overs for det udførte arbejde.

      Men ja, ellers er jeg da enig, man skal betale hvad man skylder sine leverandører.

  2. Alle kan komme til at have lidt problemer i en periode, også Dan Prof :-)

Skriv et svar

