Tillykke med fødselsdagen, Henrik

henrik_knudsen.jpg

Danmarks, efter min mening, bedste golfkommentator, Henrik Knudsen, fylder 50 år i dag og der skal lyde et stort og hjertelig tillykke til ham fra mig :o)

Jeg stiftede selv bekendtskab med Henrik og hans evner som golfkommentator for lidt over fem år siden i forbindelse med, at jeg var begyndt at spille golf og derfor også så masser af golf på tv. Siden hen har jeg hørt Henrik kommentere utallige golfturneringer (jeg har læst, at han faktisk har rundet mere end 10.000 sendetimer og er tæt på at kommenteret 500 turneringer) og hver eneste gang sker det på en god og underholdende måde og dog alligevel med en god portion seriøsitet.

Jeg ser derfor altid frem til at høre Henrik Knudsen og hans altid glade og joviale kollega, Leif Nyholm, når de leverer golfkommentering i høj kvalitet stort set hver eneste uge i højsæsonen.

Endnu engang et stort tillykke til Henrik med den store fødselsdag. Jeg håber på, at du bliver ved med at kommentere golf på tv i rigtig mange år fremover, til stor glæde for tusindvis af danske golf fans :o)

Trackbacks

  1. […] bøger om deres hobby og sportsgren, er der  godt nyt: Danmarks bedste golfkommentator i form af Henrik Knudsen har sammen med Dansk Golf Union taget initiativ til at lancere http://www.golfbooks.dk, som er en virtuel […]

Skriv et svar

