Jeg er bare super stolt :o)

pc-ware_logo.jpg

I går aftes offentliggjorde it-nyhedsavisen Computerworld, at den virksomhed som jeg er direktør for, PC-WARE Danmark, er blevet valgt som den tredje bedste arbejdsplads i den danske IT-branche i kategorien for virksomheder med under 50 ansatte. Kåringen er baseret på en anonym undersøgelse af medarbejdertilfredsheden blandt vores medarbejdere.

Jeg er utrolig glad for den flotte placering og selv om jeg selvfølgelig helst ville have haft første pladsen i undersøgelsen, er jeg super stolt og meget taknemmelig over den “rating” som medarbejderne har givet virksomheden. Jeg tager det samtidigt som et positivt udtryk for, at vi har fat i den rigtige formel i forhold til det kontinuerlige arbejde med motivation, udfordringer, arbejdsopgaver, medindflydelse og udvikling for den enkelte medarbejder.

Det siger så næsten sig selv, at jeg naturligvis vil gøre en ekstra stor indsats på dette område således, at vi kan gøre os fortjent til første pladsen næste år :o)

Comments

  1. Super godt gået Leif, tillykke med det :-)

    Dbh Martin

  2. Tak for det, Martin.

    Jeg har jo også lidt inspiration fra dine adskillige foredrag hos os :o)

    Mange hilsner

    Leif

  3. Stort tillykke herfra, det er fedt at se en virksomhed baseret på nogle stærke værdier, hvis den udvikling fortsætter, skal du/i nok nå 1. pladsen inden længe :o)

    /Thomas

  4. Hej Thomas…

    Tak for roserne :o)

    /Leif

  5. Det er rigtig flot. Tillykke med det. :-)

Trackbacks

  1. […] sted at arbejde. I forvejen havde medarbejderne sidste år kåret virksomheden til at være en af de bedste arbejdspladser i IT-branchen og vi ville derfor gerne fastholde dette momentum, blandt andet ved også at gøre fokusere mere […]

Skriv et svar

