Så lykkedes det igen :o)

leif_golf.jpg

Selv om vejrguderne absolut ikke var på min side i dag, lykkedes det alligevel at få spillet en rigtig god runde golf – faktisk så god, at jeg igen skal reguleres ned i handicap :o)

Egentlig skulle jeg bare have spillet ni huller med min gode ven Mikkel, men med seks par og 23 stableford points på scorekortet efter de første ni huller, var jeg pludselig frisk på at spille runden færdig – det kunne jo være, at jeg kunne holde fast i det gode spil og måske ende med at gå ned i handicap :o) Det skulle dog vise sig, at jeg måtte kæmpe lidt mere for spillet på de sidste ni huller, men jeg fik alligevel hevet 15 points hjem på bag-ni. Dermed opnåede jeg en samlet score på 38 points, hvilket rækker til en nedskrivning af mit handicap med 0,6 points til 14,4.

Det er også ensbetydende med, at jeg nu skal reguleres ned i handicap for tredje gang siden sommerferien, hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med, da sæsonen startede tilbage i april måned. Efter at have kæmpet med mit spil i halvandet års tid, ville jeg havde været mere end glad for en sæson, hvor jeg måske bare kunne begynde at spille op til mit handicap. At jeg så alligevel har kunne forbedre mit spil så meget, at det ligefrem har betydet, at jeg har kunne gå ned i handicap, er kun en dejlig sidegevinst :o)

Skriv et svar

