Godt nytår!

gn.jpg

Så blev det tid for at sige farvel til 2007 og byde 2008 velkommen. I den sammenhæng vil jeg gerne ønske familie, venner, bekendte, kolleger og medarbejdere et rigtig godt og lykkebringende nytår. Jeg håber, at det nye år vil bringe jer alle sammen masser af lykke, gode oplevelser og succes.

Nytåret er for mit eget vedkommende også tiden, hvor jeg reflekterer en del over året, der netop er gået.

På den private front var 2007 ganske vist kendetegnet ved at være en anelse bedre end forrige år, men jeg synes alligevel 2007 var præget af nogle oplevelser, der skuffede mig dybt og gjorde rigtig ondt.

Jeg håber dog, at 2008 bliver et år, som vil byde på mere lykke og fremgang, om end jeg ikke vil sætte for høje forventninger på denne front – jeg vil nok hellere overraskes positivt end risikere, at blive skuffet ved at forvente for meget.

I jobmæssig sammenhæng synes jeg 2007 var en fantastisk år med masser af spændende udfordringer og nye tiltag samt en imponerende stor vækst. Jeg er sikker på, at denne utrolig positive udvikling vil fortsætte i 2008 og jeg ser derfor virkelig ser frem til det nye år.

Endnu engang godt nytår til jer alle.

Comments

  1. Selv om jeg hverken er familie, ven, bekendt, kollega eller medarbejder, men bare et helt almindeligt og nysgerrigt blogvæsen der har fundet vej hertil, vil jeg da også ønske dig et pokkers godt Nyt År:)

  2. Hej Pia,

    Også et rigtig godt nytår til dig og tak fordi du kiggede forbi min blog :o)

    Mange hilsner

    Leif

  3. Tina Thomsen says:

    Godt nytår skal det også lyde herfra. Tak for dine kommentarer på min blog

    http://www.tinathomsen.wordpress.com

  4. Godt Nytår, Leif. Håber du er kommet godt ind i det nye :-)

  5. Mange tak og i lige måde, Jørgen :o)

    Det foregik yderst stille og roligt, så jeg kom sikkert ind i det nye år :o)

    /Leif

Skriv et svar

