Tid for yderligere et lys i kagen

foedselsdag.jpg

Så er det atter blevet tid for at finde fødselsdagslysene frem og erkende, at man er blevet et år ældre. Pudsigt nok gælder det samme også for min tvillingebror, så hjertelig tillykke med fødselsdagen, brormand :o)

Heldigvis lider jeg ikke af samme bekymringer og overvejelser som sidste år, hvor jeg fyldte 40 (klik her, hvis du har lyst til at læse om mine tanker på nogenlunde samme tid sidste år). Tværtimod er jeg – i modsætning til sidste år – helt og aldeles ubekymret over at fylde år.

Så hvis jeg skal være helt ærlig, bekymrede jeg mig vist alt for meget sidste år over at runde et skarpt hjørne og tydeligvis langt mere end der overhovedet var grund til :o)

Comments

  1. Tillykke med fødselsdagen, Leif :-)

  2. Mange tak, Marcel :o)

  3. ja, Tillykke med dine 41 år :-)

  4. Også tak til dig, Karolina :o)

  5. Tina Thomsen says:

    STORT tillykke herfra.

  6. Tina Thomsen says:

    Altså med igår! Bedre sent end aldrig.

  7. Det gør ikke noget, at det er en forsinket fødselsdagshilsen – det er tanken, der gælder :o)

    Så mange tak Tina :o)

  8. Stort tillykke med fødselsdagen.

  9. Hej Leif
    Et forsinket tillykke – men lige så velment. Går stadig og vurderer, om jeg skal hive korken ud af noget ædel druesaft til dig ;-)

  10. Hej Lars og Thomas,

    Mange tak for fødselsdagshilsenerne :o)

    /Leif

Skriv et svar

