Det er da mig, der har det bedste job!

Det er da mig, der har verdens bedste job

Berlingske Tidende bringer i søndagsudgaven af avisen et efter min mening interessant interview med DSB’s administrerende direktør, Søren Eriksen. Artiklen kommer vidt og bredt omkring DSB’s udvikling og udfordringer og selvfølgelig også Søren Eriksens daglige rolle som øverste chef for en af Danmarks største transport- og servicevirksomheder.

Interviewet slutter med, at Søren fortæller, at han har Danmarks bedste job, men det kan jo ikke passe – for det er jo mig, der har Danmarks bedste job :o)

Nej, spøg til side. Jeg synes kun det er dejligt at kunne læse om, at der er andre end mig, som føler at man har så godt et job, at man lige frem vil kalde det for Danmarks bedste.

Under alle omstændigheder er det okay, at Søren Eriksen kalder sit job for Danmarks bedste. Jeg har jo alligevel både sagt og skrevet i over tre år, at jeg endda har verdens bedste job :o)

Comments

  1. Tina Thomsen says:

    Tilfredshed er lig med arbejdsglæde. Eller er det arbejdsglæde, der er lig med tilfredshed. Måske er der tale om to vinkler på samme sag.

    TT

  2. Jeg har på fornemmelsen, at det bedste job venter på mig! :-)

  3. @Tina: Det kan der være noget om :o)

    @Karolina: Jeg krydser fingre for at det sker – også selv om det betyder at jeg så måske må nøjes med det næstbedste :o)

  4. Jeg kan se at jeg er lullet ind i en illusion, da jeg indtil nu var overbevist om, at JEG havde det bedste job ;-)

  5. Jan, det må være alt for mange af de gode øl fra Bryggeriet, som gør at du ser syner :o) Det er mig, der har verdens bedste job :o)

  6. Hehe… jamen så er det godt jeg snart skal derned igen. Så kan det jo være, at jeg (igen) har verdens bedste job når jeg går derfra :-D

  7. :o)

Trackbacks

  1. […] har jeg jo måtte “forsvare” det før i et tidligere indlæg og nu er det åbenbart tid for at gøre det igen […]

Skriv et svar

