“Do Not Disturb” i de kommende dage…

“Do Not Disturb” i de kommende dage…

Så er vi igen nået til et af de tidspunkter på året, hvor jeg sætter “Do Not Disturb” skiltet på dørhåndtaget – i hvert fald i de kommende fire dage.

Årsagen til det skal findes i det faktum, at det atter er blevet tid for afholdelse af en af verdens mest traditionsrige og prestigefyldte golfturneringer i form af “The Masters“, der siden turneringens start i tilbage i 1934, er blevet spillet på den legendariske Augusta National Golf Club i Georgia, USA.

Dermed kommer jeg til at sidde klistret til tv-skærmen i de næste fire aftener og blandt andet følge Anders Hansen og Søren Hansen, der i år repræsenterer de danske farver under turneringen (Thomas Bjørn kvalificerede sig desværre ikke og er dermed ikke med for første gang i otte år). Jeg krydser fingre for Anders og Søren og håber på, at de i første omgang klarer cuttet og derefter kan kæmpe sig til en flot slutplacering. De to danskere er ganske vist ikke blandt de åbenlyse favoritter til at vinde den prestigefyldte turnering, men de har i hvert fald chancen.

Men tilbage til udgangspunktet for dette indlæg: Kære mor, vær sød og lad være med at ringe til mig i løbet af de næste fire dage for at høre, hvordan jeg har det. Jeg har det fint, men send dog gerne flere penge :o) Jeg ringer til dig på mandag, når jeg igen er sluppet ud af min lille “Masters golfboble” :o)

Comments

  1. hej leif,håber dog det bliver en bedre “masters” i år, sidste år,(da zach “who” vandt),sørgeligt at de danskere er ude af tuneringen.

Trackbacks

  1. […] et år siden skrev jeg et blogindlæg om, at folk ikke skulle forstyrre mig i de kommende dage i forbindelse med afviklingen af en […]

  2. […] et år siden skrev jeg et indlæg om, de deltagende danskere desværre ikke klarede cuttet i forbindelse med 2008-udgaven af […]

Skriv et svar

