Dagens andet træningspas

Som jeg indikerede i morges, så stod den på to gange træning i dag – no less, no more! Dagens andet træningspas varede fra kl. 17.00 til 19.00, hvor jeg var til fællestræning med de andre i Chris MacDonald projektet og vores hjælpetræner Mette.

I vanlig stil stod den på en solid blanding af konditions- og styrketræning. Heldigvis begynder jeg allerede, at mærke en forskel i forhold til, da vi startede projektet for cirka to uger siden. Det betyder primært, at jeg ikke længere føler mig så smadret i kroppen efter træning.

Ergo lader det til, at vores kroppe så småt begynder at udvikle sig i den ønskede retning :o)

Skriv et svar

