Måtte give den lidt mere gas i dag…

Det var ellers min ambition, at jeg ville have løbet en times tid her til mogen, inden jeg skulle afsted på et kort smuttur til Jylland for at besøge familie og venner. Men idet jeg var kommet lidt for sent i seng efter et arrangement med firmaet fredag aften, var der desværre kun tid til at løbe en halv times tid.

Men så måtte jeg jo bare give den lidt mere gas under løbeturen, hvilket jeg heldigvis også er bedre i stand til nu. Jeg kan virkelig mærke en stor forskel i min evne til at løbe i forhold til for tre uger siden, hvor jeg startede med at løbe igen efter flere års pause.

Det ender sgu med, at jeg bliver helt god til at løbe :o)

Comments

  1. Synes det er rigtig flot. Lykkedes mig også at sætte en personligt rekort i løb i lørdags i sidste uge.

    Det har lykkedes mig at tabe de der 30 måske 35 kilo, men så endte man i kontorjob, og sidenhen har det godt nok været lidt svært med vægten. Meen er kommet fornuftigt igang med løb igen samt får passet motionscenteret ret godt.

    Kan kun sige, at det bare er om at klø på :)

  2. Måske skal jeg også begynde at løbe igen. Jeg er (var) faktisk god til det.

  3. Du er da rimeligt sej hvis du løber næsten 5 km på en halv time, mener, hvis du stadig har 22 kg “for meget” (eller hvad man siger) med på slæb, så er du altså god, rigtig go:)

  4. @Michael: Det er da superflot med vægttabet og godt at høre, at du er i gang igen med motionscentret :o)

    @Karolina: Det skal du da gøre og når du nu var så god til det, så kommer du jo også hurtigt ind i rytmen igen :o)

    @Pia: Tak for roserne, jeg synes nu også selv, at jeg gør det ganske godt :o)

  5. Det er da ret hurtigt at du er kommet op på at kunne løbe 5 km på 30 min. Det er faktisk ret flot. Keep running. ;-)

  6. Det er kanon Leif.
    Dine indlæg “tvinger” jo os andre til også at holde os i gang. Ellers får man bare dårlig samvittighed over at læse med her ;-)

  7. @Catarina: Der mangler ganske vist lidt over 500 meter for, at jeg løb de fem kilometer på 30 minutter, men det skal jeg nok nå i løbet af en dag eller to mere :o)

    @Jan: Det er bare med at komme i gang. Start med en lille halv times løb hver dag. Det burde være til at overkomme og finde tid til :o)

  8. Hver dag? HVER DAG??? ;-)

    Ok jeg prøver at holde det på 3 gange fitness (løb, crosstrainer og kondicykel) og 2 gange karate om ugen. Mine knæ synes ikke at det er sjovt med mere end det.

  9. Lyder nu heller ikke tosset med det program du beskriver :o)

  10. Fantastisk at høre det går så godt fremad, det er jo som andre siger en rigtig fornuftig tid at løbe de 5km på, så må vi andre ud og løbe for at følge med, ellers bliver vi jo løbet over ende heh.

    Døjer både med ryg og knæ så hver dag vil også blive lidt voldsomt for mig, men prøver da at finde vej til motionscentret 2-3 gange i ugen og så løbe 3 – men prøver skal nok lige understreges. Men som jeg har sagt før, så er det super motiverende at følge med her!

  11. Det er da også super, at du holder dig i gang på det niveau, Martin – det er bestemt ikke tosset :o)

  12. Tina Thomsen says:

    Lyder bare fedt. Følelsen af, at ens kondition forbedres fra gang til gang findes næsten ikke bedre.

  13. Helt enig, Tina :)

    Og så er det lidt skræmmende, hvor hurtigt man faktisk kan komme i bedre form :)

  14. Tina Thomsen says:

    Desværre har vi nok en tendens til at glemme dette vigtigt “point”. :)

  15. Ja, desværre, for rigtig mange kunne få en hurtig sundhedsforbedring på den måde.

  16. En lille sidebemærkning, så bør man ikke løbe hver dag, da benene skal have lov at restituere (eller hvordan det nu staves). Men hveranden dag skulle være ganske fint.

  17. Bruger du et garmin 405? eller hvor har du dit “løbe-billede” fra?

  18. “Løbe-billedet” er fra Nike’s Nike+ webservice som man frit kan bruge, hvis man enten køber Nike’s iPod “step-dippedut” (koster kun 249 kroner) eller deres SportsBand.

    Læs eventuelt mere på http://nikeplus.nike.com/nikeplus/index.jhtml

  19. Tak for info. :-)

Skriv et svar

