Status efter tre uger…

Så er det tre uger siden jeg startede med det nye Chris MacDonald projekt og der er heldigvis fortsat meget tydelige resultater at spore :o)

Jeg er nu oppe på et vægttab på ikke mindre end otte kilo, hvilket jeg er særdeles tilfreds med. Det er samtidigt meget motiverende at se og ikke mindst mærke effekten af daglig motion og øget bevidsthed omkring kost. Det opnåede vægttab er også ensbetydende med, at jeg nu “kun” er 22 kilo fra at nå mit overordnede mål, hvilket jeg fortsat er sikker på at nå i løbet af de næste 11 måneders tid.

Og hvad angår energi og overskud i hverdagen, så fortsætter jeg med at mærke den positive sidegevinst ved at have ændret min livsstil. Jeg kan mærke en enorm forskel i energiniveau i løbet af dagen og den træthed som jeg ellers tidligere oplevede først på eftermiddagen og specielt efter aftensmaden, er stort set væk. Det er virkelig fedt med så meget energi i hverdagen og gør det også meget nemmere, at holde fast i ændringen af min livsstil i forhold til motion og kost.

Nå, men ikke mere skriveri lige nu. Jeg skal nemlig ud og løbe en tur :o)

Comments

  1. Tina Thomsen says:

    Det er f….. godt gået! Keep up the good spirit.

    TT

  2. Tak for støtten, Tina :)

  3. Har læst om din deltagelse i projektet med Chris MacDonald og DR.

    Super flot resultat og godt gået.

    Det kræver virkelig sved og hårdt arbejde!

    Keep it up!

  4. Mange tak, Anne :o)

    Og du har i sandhed ret: Det kræver virkelig sved og hårdt arbejde, men man har det fantastisk godt bagefter :o)

Skriv et svar

