Dagen før dagen…

I morgen er det præcis fire uger siden, jeg gik i gang med Chris MacDonald projektet. Og da vi skal mødes i morgen til vejning og minimum tre timers fællestræning med Chris, tænkte jeg, at jeg hellere må give den ekstra skalle med konditionstræningen i dag.

Så her til morgen stod den på 50 minutters motionscykling – altså til at starte med :o) Efter arbejde smuttede jeg nemlig forbi fitnesscentret, hvor jeg tog yderligere 45 minutters motionscykling og såmænd også 45 minutter på løbebåndet.

Jeg føler mig derfor godt forberedt til i morgen. Det er en vigtig milesten for mig, for jeg er naturligvis spændt på, hvad vejning og måling siger efter den første måneds målrettede arbejde med træning, kondition og ændring af min gamle livsstil i forhold til kost. Jeg er allerede ganske stolt af, hvad jeg har opnået indtil nu. Jeg føler mig samtidig sikker på, at min egen målrettethed og motivation vil gøre, at jeg nok skal nå i mål. Jeg glæder mig derfor allerede til at fortsætte “det videre arbejde” :o)

Men nok om det for nu. Resten af aftenen står den bare på restitution og afslapning :o)

Comments

  1. Jeg håber resultatet for imorgen er meget bedre end du havde turde håbe på, du har godt nok været standhaftig:)

  2. Det lyder godt nok mere og mere “sindsygt” det der træningsprogram Leif. 2-2½ timers træning om dagen?

    Har du nogle gode hints omkring kosten du vil dele med os andre, for hvem 3 ganges træning om ugen ikke rykker noget på vægten? ;-)

  3. Uanset hvad konditesten og vejningen viser så har du opnået meget, nemlig en ændret og sund livsstil – hold fast iden. Jeg er fuld af beundring og er selv igang med en ligende projekt. Det er hårdt men den velvære man får er ubeskrivelig:-) Tillykke Leif med dit flotte resultat….

  4. @Pia: Resultatet var bestemt meget tilfredsstillende :) Læs eventuelt https://leifcarlsen.wordpress.com/2008/06/07/status-uge-4/

    @Jan: Det vil jeg meget gerne. Jeg tror, at jeg vil lave et særskilt indlæg en af dagene med lidt erfaringer i forhold til, hvad der har virket for mig.

    @Marianne: Mange tak for roserne :) Og du har 200 % ret, man får en fantisk velvære ud af det!

Skriv et svar

