Opvarmning forud for dagens træning…

For at få et godt udgangspunkt for dagens fællestræning med Chris, stod jeg lidt tidligere op her til morgen således, at der også var tid til en lille løbetur på en halv times tid (nærmere præcis 25 minutter og 37 sekunder).

I forhold til da jeg løb samme rute for en måned siden, kan jeg mærke en utrolig positiv udvikling i min kondition. Først og fremmest følte jeg ikke, at jeg var ved at dø, som jeg næsten følte, da jeg var ude og løbe for første gang i flere år. Dernæst er det fedt at mærke, at forbedringen i konditionen gør, at jeg nu for alvor kan nyde at løbe og at det dermed ikke kun føles som hårdt arbejde.

Nå, ikke mere om løbeturen. Jeg må se at komme afsted til vejning og fællestræning.

Skriv et svar

