Status efter fem uger…

Så er vi igennem fem uge af Chris MacDonald projektet og jeg må indrømme, at jeg har været meget spændt på, hvordan jeg klarede mig igennem ugen i forhold til vægttab – specielt fordi, jeg havde på fornemmelsen, at jeg måske var ved at ramme “muren”.

Imidlertid har jeg holdt fast i vægttabet om end det ikke er så helt så hurtigt i denne uge som tidligere. Ikke desto mindre er jeg nu oppe på hele 13 kilo i vægttab efter fem ugers solid træning og omlægning af kostvaner. Jeg må indrømme, at jeg er ganske stolt over dette :o)

Samtidigt er der også andre nøgletal, der har udviklet sig i positiv retning: Mit blodtryk har nu udviklet sig fra, at være alt for højt til, at det nu ligger på et rigtig flot niveau. Samtidigt er mit kondital steget med hele otte points til 38,7. Og endelig er min fedtprocent også blevet reduceret med 3,5 procent i løbet af de første fem uger.

Så alt i alt er jeg både stolt og utrolig glad for den positiv udvikling – specielt fordi jeg har arbejdet så hårdt i de sidste fem uger for at opnå resultater. Faktisk kunne jeg ikke lade være med at knibe en tåre, da Chris gav os resultaterne. For mig er det ikke så lidt af en sejr, at jeg har opnået så gode resultater efter så forholdsvis kort tid!

Comments

  1. Wau det går bare den rigtige vej, det er da for fedt… og så på så kort tid. Jeg er fuld af beundring. :-)

  2. Tillykke, en rigtig fin bedrift :)

  3. Stort tillykke, det er vildt flot!!! Godt gået!!!

  4. Deborah og Michael: Mange tak for roserne :o)

  5. Tina Thomsen says:

    Godt gået! Keep up the good spirit :)

    TT

Trackbacks

  1. […] udvikling. Mit blodtryk ligger på et rigtig flot niveau, hvilepulsen er super lav og stabil og konditallet er steget fra 38,7 tilbage i midten af juni til nu hele 47,9, hvilket i følge målesystemet er “very excellent” for en mand på 41 […]

Skriv et svar

