Dagens træning…

Hvis “man/nogen” har fulgt med på min blog over de seneste uger, er “man” næppe i tvivl om, at jeg er ganske stolt over at have opnået et vægttab på ikke mindre end 14,5 kilo i løbet af seks uger. Men jeg er samtidigt også er ganske stolt over det træningsniveau, som jeg efterhånden er i stand til at opretholde uden at blive helt smadret i kroppen.

I dag stod bestod træningen af små fire kilometers løb i Birkerød inden den “rigtige” træning. Herefter tog jeg en lille times intensiv spinning med Chris. Derefter skulle vi powerwalke med høj intensitet i 70 “Chris-minutter”, hvilket var ensbetydende med 86 “menneske-minutter” :o) Og endelig skulle vi også cykle i jævnt højt tempo i yderligere 45 “Chris-minutter”, hvilket var lig med præcis 60 “menneske-minutter” :o)

Jeg må indrømme, at jeg efterhånden er ved at blive helt høj af træningen. Det er virkelig fedt, for det giver mig endnu mere lyst til at blive ved med at arbejde mig hen mod en sund krop.

Comments

  1. Jeg har fulgt din udvikling.

    Jeg kan kun sige, at jeg tager hatten for dig og stor respekt for den livstilsændring du er i fuld gang med.

    Sidder her og trækker lidt på smilebåndet af din historie om “Chris-minutter”.

    Hold humøret højt!
    Det er SUPER flot gået!

  2. Fy for den da jeg håber ikke at møde dig i en cykelsal en dag, er slet ikke i tvivl om at jeg ik engang vil kunne køre på “hjul”.

    Super godt gået Leif, du imponere i den grad:)

  3. Jeg er sådan set helt grøn i hovedet af misundelse! ;-) Helt vildt flot er det!

  4. Hej Anne, Pia og Deborah,

    Mange tak for de søde ord og jeres støtte :o)

    Jeg vil gøre mit bedste for at blive ved med at kunne gøre mig fortjent til roserne :o)

    /Leif

Skriv et svar

