Status efter seks uger…

Tiden flyver godt nok hurtigt for tiden og vi er nu allerede seks uger henne i Chris MacDonald projektet. Lige nu føles det næsten som om, vi har været i gang med masser af træning i adskillige måneder, men jeg tager det som et godt tegn på, at træningen så småt begynder at snige sig ind i mit krop som en god og dejlig vane :o)

Som jeg skrev for en uges tid siden, havde jeg på fornemmelsen, at jeg var ved at nå “muren” i forhold til vægttab. Imidlertid skulle det vise sig, at jeg heldigvis har holdt fast i vægttabet, om end det bestemt er begyndt at gå langsommere. Jeg er således oppe på i alt 14,5 kilo i vægttab på seks uger, hvilket fortsat er yderst tilfredsstillende. Samtidigt kan jeg for alvor mærke på mit tøj, at det er ved at være tid for at få udskiftet lidt af garderoben :o)

Anyway, jeg knokler videre og bliver ved med at kæmpe. Det bliver utvivlsomt sværere med vægttabet i den kommende tid, men det gør bare, at jeg vil give den endnu mere gas til træningen og blive ved med at være bevidst omkring min kost :o)

Skriv et svar

