Der skal trænes ekstra hårdt nu!

Som jeg fortalte i mit indlæg i søndags efter syv uger, ville jeg holde ekstra stor fokus på vægttabet i denne uge, fordi jeg vil gerne vil bryde “0,1 ton” barrieren på søndag. Så er det nemlig præcis to måneder siden vi startede med det nye Chris MacDonald projekt.

Jeg har derfor været ekstra påpasselig med både træning og kost i denne uge. Ja, faktisk har jeg virkelig givet den gas med ekstra træning i løbet af hele ugen og så sent som i går stod den på tre timers samlet konditions- og styrketræning.

Resultatet er indtil videre, at jeg har tabt yderligere 2,4 kg af på fire dage og at jeg mangler nøjagtig det samme i at nå i mål på søndag. Jeg ved godt, at det stadigvæk er ambitiøst, men jeg går fortsat efter at nå det. Jeg kan mærke, at “jagten” på denne helt specielle milesten har givet mig ekstra energi og motivation, hvilket bare er fedt :o)

Comments

  1. Pernille says:

    Du er så sej, Leif. Jeg er sikker på, at du nok skal nå det til på søndag.

  2. Det er fantastisk at se hvordan det går fremad – må indrømme det er gået tilbage her – og nu er det ferie om knap 1½ time sååå ved vi jo godt hvordan det går – men så må man jo tilbage på hesten igen om et par uger!

    God kamp til på søndag!

  3. Cool, at du går efter dit mål på 0,1 ton til på Søndag!

    Bliv bare ikke skuffet, hvis du ikke når dit delmål på Søndag. Jeg er sikker på, at du nok skal nå dit mål inden de 12 måneder du har sat for dig selv.

    Hold motivationen høj :)

  4. @Pernille: Mange tak for de søde ord :o)

    @Martin: Når du har ferie, er det jo bare fra arbejde og ikke fra træning – så har du jo netop ekstra god tid til at træne :o) :o) :o)

    @Anne: Jeg lover dig, at jeg ikke bliver skuffet. Det ville være super at nå det inden søndag, men hvis der går et par dage ekstra, lever jeg med. Det kunne bare være så cool at nå under 0,1 ton og et samlet vægttab på 21 kg i løbet af otte uger :o)

  5. :o) 21 kg på otte uger er et FANTASTISK resultat!!!!!

  6. Helt enig, Anne :o)

Trackbacks

  1. […] var helt præcis 99,6 kg, hvilket også gør, at jeg nåede den målsætning som jeg satte sidste søndag – ja, faktisk nåede jeg den en dag før tid, hvilket jeg er ekstra […]

  2. […] fair nok og jeg knoklede selvfølgelig løs, men jeg skal virkelig love for, at jeg var mærket af de seneste par dages hårde træning. Min krop var ganske enkelt mærket af, at jeg havde trænet ekstra hårdt og selvfølgelig ekstra […]

  3. […] sidste uge kæmpede jeg som bekendt ekstra hårdt for at nå under 100 kg og det lykkedes mig jo også at nå målet allerede om lørdagen […]

Skriv et svar

