Konkurrence: Vind et Polar pulsur

Jeg har selvfølgelig været på vægten i morges, inden jeg skulle ind til næsten fem timers fællestræning og tv-optagelser i morges i forbindelse med Chris MacDonald projektet.

Jeg fik imidlertid den tanke, at jeg måske skulle lave en lille konkurrence, hvor man kan gætte på, hvad der stod på på min vægt i morges – altså da jeg stod op på vægten :o) For at hjælpe lidt, kan jeg fortælle, at min vægt var 102,4 kg pr. fredag morgen.

Og man laver selvfølgelig ikke en konkurrence uden, der bliver stillet et eller andet på højkant. Jeg har derfor besluttet mig for, at udlove et næsten nyt Polar RS400 pulsur (værdi 2.199 kroner), som er fuldt funktionsdygtigt og der er såmænd stadig masser af garanti endnu på pulsuret (jeg har kun brugt det selv i 5-6 uger). Andenpræmien er tre flasker god rødvin og trediepræmien er en enkelt flaske god rødvin.

Så hvis du har lyst til at deltage i konkurrencen, så skriv en kommentar til dette indlæg og anfør, hvad du tror, min vægt var i morges (skrive tallet med bare en decimal). Husk at angive en e-mail adresse således, at jeg kan maile tilbage, hvis du er den heldige vinder. Man kan kun afgive ét konkurrencesvar og skulle man forsøge, at afgive flere svar, bortfalder alle chancer for at svinde. Så du må nøjes med at komme med ét konkurrencesvar :o)

Konkurrencen gælder indtil i morgen aften, søndag den 6. juli kl. 20.00. Umiddelbart herefter vil vinderen blive offentliggjort. I tilfælde af, at der kommer flere enslydende bud på min vægt, vil vinderen blive fundet ved lodtrækning.

Comments

  1. Hm, det er dælme svært! Jeg har en formodning, men samtidig er jeg ikke sikker på, det er realistisk…hm! Men jeg vover det – nøjagtigt 100, 5 kg!

  2. 99,7 kg

  3. Mit gæt er: 100,1 kg.

  4. Så er mit gæt 101 kg :-)

  5. Mit gæt er 101,5 :)

  6. Tina Thomsen says:

    Mit gæt er 100 kg. Uanset hvad er det fandeme godt gået Leif.

  7. 99,9

  8. Kenneth says:

    99,6

  9. Da du jo satte dig et mål på at nå under de 100 kg, vil jeg gætte på 99,8 kg.

    Det er i hvert fald flot klaret, det du har ydet gennem forløbet!

  10. Hej Leif, Du er til inspiration for mange med din indsats. UT incl. / Søren

  11. Søren Bechmann says:

    Mit gæt er i øvrigt 99,6… ;-)

  12. Jan Grevsen says:

    101,8

  13. Konkurrencen er hermed slut og I finder oplysninger om vinderne m.m. på dette link:

    https://leifcarlsen.wordpress.com/2008/07/06/konkurrencevinder/

Trackbacks

  1. […] er det blevet tid til at finde vinderen i den lille konkurrence, som jeg udskrev i går morges. Dermed bliver jeg også nødt til at afsløre, hvad min vægt var i […]

  2. […] Man kan selvfølgelig holde en konkurrence med fysiske præmier – den model kender jeg fra mit version2-job, hvor deltagerne kan vinde en præmie hver uge, hvis de bliver kåret som ugens gruppemedlem. Derudover udloves der præmier for at tilmelde sig version2s nyhedsbrev. Konkurrencer i en privat blogsammenhæng var der også et eksempel på på Leif Carlsens blog: Verdenen Omkring Mig. […]