Og endda også små 1.200 kalorier mere…

Jeg havde allerede i går aften bestemt mig for, at jeg ville stå op lidt tidligere for at tage en ekstra løbetur – bare så, jeg fik givet den lidt mere gas i forbindelse med min målsætning om, at jeg gerne ville komme ned under “0,1 ton” i løbet af weekenden.

Jeg kom da heldigvis også så tidligt op, at jeg kunne fik taget en og intest intens morgentur på ikke mindre end 70 minutter, hvilket resulterede i en ekstra forbrænding af kaloerier – denne gang af yderligere næsten 1.200 kalorier.

Jeg er derfor varmet rigtig godt op til lørdagens fællestræning. Omvendt er jeg desværre også sikker på, at det betyder, jeg ikke kommer til at have overskud til at give den en ekstraordinær skalle i forbindelse med lørdagens fællestræning. Men mon ikke, at det også går :o)

Skriv et svar

