Og vinderen er…

Så er det blevet tid til at finde vinderen i den lille konkurrence, som jeg udskrev i går morges. Dermed bliver jeg også nødt til at afsløre, hvad min vægt var i går morges :o)

Den var helt præcis 99,6 kg, hvilket også gør, at jeg nåede den målsætning som jeg satte sidste søndag – ja, faktisk nåede jeg den en dag før tid, hvilket jeg er ekstra stolt af. Det gør også, at jeg nu er oppe på ikke mindre end 21,4 kg i vægttab i løbet af de første syv uger og seks dage af Chris MacDonald projektet. Det svarer faktisk til et gennemsnitlig vægttab på cirka 380 gram om dagen og det er altså uden jeg på nogen måde har sultet mig selv! Det kommer dog næppe til at gå lige så hurtigt fremover, men jeg bliver ved med at kæmpe løs og gå efter at nå mit overordnede mål i løbet af de næste fire til fem måneder.

Nå, men tilbage til konkurrencen. Der er jo kommet mange interessante bud på, hvad min vægt var i går og der var da også to personer, der ramte plet. Det ene bud tæller dog ikke, da det er fra Søren, som også er en del af Chris MacDonald-holdet og han må derfor sige at være inhabil i denne sammenhæng :o) Vinderne er derfor som følger:

  1. Kenneth med et bud på 99,6 kg: Vinder af Polar RS400 pulsuret
  2. Anne med et bud på 99,7 kg: Vinder af tre flasker god rødvin
  3. Mads med et bud på 99,8 kg: Vinder af en flaske god rødvin

Jeg sender en mail direkte til vinderne om et øjeblik og vil sørge for, præmierne bliver sendt i løbet af de nærmeste par dage. Tak til alle konkurrencedeltager og for jeres interesse og støtte. Jeg håber, I vil blive ved med at kigge forbi min blog, også selv om der ikke altid er præmier på højkant :o)

Comments

  1. Tillykke Leif, hvor er det bare flot nået, du har da i dén grad grund til at gå med rygen ekstra rank:)

  2. Mange tak for din ros, Pia – det varmer :o)

  3. Kenneth says:

    Fuck… der røg den sidste undskyldning for ikke at være kommet i gang med at løbe igen! Nå, jeg må vel hellere finde skoene frem!

    I øvrigt super godt gået indtil nu :o)

  4. Kenneth, det hjælper altid på motivation med en elektronisk gadget :o)

    Og tak for roserne :o)

  5. Ok… det er jo helt sindsygt som det går fremad Leif! Jeg har enorm respekt for din indsats.
    Jeg kan godt se, at jeg skal til at holde op med at “tude” over 1½ times træning som værende hårdt og “nok”.

    Jeg må hellere starte mit eget lille projekt op snart :-)

  6. Ja, 1½ times træning kan jo kun betegnes som let opvarmning :o)

    Nej, spøg til side. Det lyder bestemt ikke tosset, at du er i gang og 1½ time er generelt set flot – det er bare et spørgsmål om at gøre det eksempelvis 3-4 gange om ugen. Så kommer du bestemt også til at opnå gode resultater, Jan.

  7. Det må siges at være rigtig flot, så pænt tillykke :)

    Når man læser dine indlæg, så virker ens egen indsats pludselig så lille ;)

  8. Mange tak for de pæne ord, Michael.

    Du må ikke se det på den måde: Enhver indsats er en indsats og det er en million gange bedre, end bare at sidde på sin flade og gøre ingenting. Så alene det, at du rent faktisk gør noget, er super godt gået!

  9. Ja så skød jeg jo langt forbi. Drømte da ikke om SÅ flot et resultate, men jeg havde så heller ikke set det om din målsætning. Og nu ved jeg jo efter hånden hvor målrettet du er, og havde jeg læst det først, så havde jeg nok også gætte mere rigtigt. Men det er der ikke at gøre ved. Jeg ærger mig bare over, at jeg ikke har været lige så god! :(

  10. Der kommer nok en anden god chance, Deborah :o)

  11. Leif,
    du ved jo godt, at rigtige mænd vejer over 0,1 ton. Så skynd dig fluks at spise noget mere!

    Men okay da. Et vægttab på over 21 kg på otte uger er fuldstændig vildt! Tillykke med det.

  12. Frank, jeg ved det godt og jeg er heller ikke stolt over, at jeg ikke længere er en rigtig mand :o)

    Omvendt har jeg bestemt mig for, at jeg hellere på vænne mig til tanken :o)

  13. Hvor er det sejt og flot gået – jeg bøjer mig i sandet – du er en olympiade medalje værdig :-)

  14. Mange tak for det, Marianne :o)

Trackbacks

  1. […] I sidste uge kæmpede jeg som bekendt ekstra hårdt for at nå under 100 kg og det lykkedes mig jo også at nå målet allerede om lørdagen :o) […]

Skriv et svar

