En solid omgang konditionstræning…

I morgen har vi den obligatorisk weekendtræning og vejning med Chris og i den sammenhæng tænkte jeg, at jeg hellere måtte give den lidt ekstra gas med konditionstræningen i dag.

Det blev derfor til en times power walking i fitnesscentret samt en time og 35 minutters frisk løb rundt omkring i Birkerød, hvilket resulterede i ikke mindre end 21.204 hjerteslag i alt og en respektabel forbrænding på 1.920 kcal.

Jeg tror derfor, at jeg er rimelig form til morgendagens strabadser :o)

Comments

  1. Sig mig løber du i over halvanden time efter at ha powerwalket i en time? I så fald er du satme godt nok i en forrygende form:)

  2. Ja, jeg begynder efterhånden at være i god form :o)

    Det går ikke altid så hurtigt, men jeg kan blive ved i lang tid nu :o)

  3. Leif, de der grafer du bruger… er de baseret på rigtig opsamlet data alá iPod’en eller er det “bare” et billede?

    I så fald… med hvilket apperat er data opsamlet og behandlet?

  4. Hej Jan,

    Ja, det er “live” data fra en pulsmåler spændt omkring mit bryst. Data bliver løbende opsamlet via mit Polar pulsur og efterfølgende overført til den medfølgende Polar software. Her kan man finde en masse interesse oplysninger om kalorierforbrænding, pulszoner, maks.puls o.s.v.

    Du finder mere information på denne webadresse: http://www.polar-danmark.dk/

    /Leif

  5. Jeg takker for info… og lurer nu på puls ure :-)

  6. Var så lidt, Jan.

    Jeg kan anbefale Polar SX625, hvis du er til løb og SX725, hvis du er til cykling.

  7. Og nu er spørgsmålet så, hvilket pulsur kan bruges til begge dele?

  8. Hvis du gerne vil kunne begge dele, synes jeg at du vælge SX625, som ganske vist mest er til løb, men som også kan håndtere cykelmålinger, hvis du køber ekstra sensorer til cyklen.

Skriv et svar

