Jeg er stadig “clean” :o)

Selv efter næsten 12 uger, er jeg fortsat 100 procent “clean” :o) Jeg har dermed ikke spist så meget som en eneste hovedpinepille, siden vi gik i gang med Chris MacDonald projektet tilbage i midten af maj måned.

For mit eget vedkommende ingen tvivl om, at kombinationen af en sund og varieret kost, regelmæssig motion, en god nats søvn hver eneste nat samt rigeligt af vand, har en meget positiv effekt på min krop og mit sind. Nå ja, det er måske ikke alle, der er tæt på mig, som mener at jeg har ret i det sidste, men det føler jeg i hvert fald selv :o)

Comments

  1. Stine Fredsted Bergqvist says:

    Hvor dejligt for dig, Leif. Led du meget af hovedpine før?

  2. Jeg spiste vel hovedpinepiller 1-3 gange om ugen og desværre alt for regelmæssigt.

    Og set i bakspejlet har det i høj grad haft noget at gøre med alt for lidt søvn, for lidt vand i løbet af dagen og helt sikkert også for meget og forkert mad.

    Men det er heldigvis historie nu :o)

  3. 1-3 gange om ugen? Det var meget.

    Jeg glæder mig til at se programmen. Kommer den snart? :-)

  4. Helt enig, Karolina, men som nævnt har jeg tidligere ikke været særlig god til at få nok at drikke og tilpas med søvn, men det gør jeg som bekendt nu :o)

    Med hensyn til programmet, så starter det den 19. august kl. 19.30 på DR1 som en del af “Ha’ Det Godt” programserien.

Skriv et svar

