Status uge 12: Jeg kæmper videre…

Så blev det atter blevet tid for at komme på vægten og nålen peger i dag på tallet 94,8. Dermed er det samlede vægttab oppe på 26,2 kg efter 12 uger med markant og meget positiv livsstilsomlægning. Jeg er således nu 8,8 kg fra at nå mit overordnede mål.

Som jeg har tilkendegivet før, er der ingen tvivl om, at det nu går langsommere med vægttabet og der faktisk skal kæmpes endnu mere for at holde fast. Groft sagt kan man sige, at de første tyve kilo egentlig var forholdsvis nemme, hvorimod nu skal der næsten konditionstrænes endnu. Men i det mindste fortsætter vægttabet og det gælder bare om at holde fast.

De næste to uger er Chris på ferie i USA. Det betyder samtidigt, at vi ikke har nogen større fællestræning i den kommende tid og at vi selv skal holde justits med at få trænet. Det er dog ikke ensbetydende med, at vi kan slappe af. Chris forventer nemlig, at vi taber seks kilo i de par uger, hvor han er væk. Puha, hvor skal der svedes ekstra for at nå det meget ambitiøse mål, men jeg går selvfølgelig efter at nå det :o)

Comments

  1. Sindssygt flot, Leif. Virkelig!

    Her går det også stærkt i disse dage. Satser på at runde de 20 kg i morgen eller i overmorgen, og så er der 3 tilbage af Chris’ udfordring for denne omgang.

    Det er super inspirerende at træne sammen med én, der taber sig så meget. Det viser, at det kan lade sig gøre, og så får man om muligt endnu mere lyst til at kæmpe for det. Tak for det :o)

  2. Jeps Leif – det ER sindsygt flot.

  3. @Stine: Det er super at høre, at du er tæt på at runde de 20 kg – du har sørme også kæmpet hårdt her på det sidste og virkelig givet den en skalle. Det virker bestemt også inspirerende på mig :o)

    @Mette: Mange tak :o)

  4. Leif – jeg tager så meget hatten af for dig og nu hvor Chris ikke er i nærheden så kan du tro jeg står på sidelinjen og hepper. Du er så sej og viljefast så selvfølgelig klare du det imens Chris ikke er der.

  5. Mange tak for din støtte, Marianne :o)

    Jeg kæmper i hvert fald videre, også selv om det virkelig er nu, at det bliver rigtig hårdt.

  6. Du har tabt mere end en halvdel af mig :-)
    Det er super flot!

  7. Jeg er sikker på, at du nok skal nå de 6 kg uden den store fællestræning med Chris.

    Dette er også en udfordring “pludselig” at skulle motivere sig selv til, at kæmpe videre uden Chris på sidelinien til at komme med peptalks osv.

    Hold kampgejsten oppe :)

  8. @Karolina: Tak :o)

    @Anne: Jeg kan allerede afsløre, at det bliver rigtigt hårdt at nå målet, da jeg føler at jeg står i stampe lige nu, men jeg har jo omvendt før kunne give den gas med vægttab lige op til målstregen :o)

  9. Ingen tvivl om, at de sidste kg inden målstregen bliver rigtige hårde, men du har allerede tabt 26 kg på 12 uger. Det er en super flot præstation!

    Tænk bare på den 12 timers træning/graduation du var på, hvor du virkelig fik flyttet din grænse for hård fysisk træning og kom igennem det. Du har bevist at du kan.

    Jeg tror på dig :)

  10. Tusind tak for din opbakning og støttende ord, Anne – det luner meget :o)

Skriv et svar

