Solid forberedelse til træning i morgen…

Efter at have holdt en velfortjent hviledag og været på en af byens bedste restauranter i går, tænkte jeg, at jeg hellere måtte give den ekstra gas i dag med hensyn til træningen.

Jeg lagde derfor ud med solide to timers konditionstræning på løbebånd inde i fitness dk’s lokaler på Østerbro. Her fik jeg intervaltrænet både løb og power walking med nogle stejle hældninger, hvilket virkelig fik sveden frem på panden.

Et par timer senere stod på den på løbetræning rundt omkring i Birkerød i en time og næsten 40 minutter, hvilket bestemt også fik pulsen op. Faktisk var det en af de bedste løbeture jeg nogensinde har gennemført, for jeg kunne virkelig give den gas og bare blive ved med at løbe i lange intervaller med forholdsvis få pauser.

Alt i alt fik jeg fyret næsten 2.600 kalorier af i løbet af disse to træningspas. Jeg vil derfor mene, at jeg er ganske godt forberedt til søndagens to spinningstimer og den sædvanlige fællestræning med Chris.

Skriv et svar

