Det blev næsten til en maraton :o)

Så er jeg tilbage fra min lille udfordring og jeg har såmænd også nået at slappe lidt af, fået et dejligt varmt bad og lidt at spise.

Det skulle vise sig, at min kombinerede løbe-, power walking- og gåtur endte med at blive lidt længere end de oprindelig planlagte 33,6 km. Jeg kom nemlig til at gå forkert og for langt efter de første cirka 22 km, hvilket jeg desværre først opdagede efter en del kilometer. Det gjorde turen noget længere og jeg måtte derfor tilbagelægge i alt 39,2 km, før jeg kunne sætte nøglen i min bil.

Turen tog mig fire timer og 55 minutter inklusive tre hurtige stop til lidt proviantering. Det regnede ganske vist under hele turen, men gjorde mig faktisk ikke noget. Jeg frøs ikke på noget tidspunkt og kunne sagtens holde mig varm (derfor var det nu alligevel rigtig dejligt at få et varmt bad herhjemme). Så alt i alt var det en fantastisk oplevelse og jeg er super stolt over at have gennemført min lille udfordring – specielt efter at have lidt tømmermænd efter havefesten i går :o)

Næste gang må jeg lige tage de sidste små tre kilometer med og nå op på 42,192 km – så er det jo en rigtig maraton :o)

Comments

  1. Det er noget af en alternativ måde at få hentet sin bil på, næppe den løsning de fleste ville vælge. Om end, så er det squ fantastisk :)

    Ps. Personligt, så kan jeg faktisk godt lide lidt regn, når man er ude at dyrke motion i det fri. Mange synes sikkert det er irriterende, men jeg synes det er forfriskende :D

  2. Det er filme godt gået Leif og det er også det bedste middel mod lidt tømmermænd.

    Det er fakisk ret sjovt hvor lidt tøj det er nødvendigt at have på når blot man bævæger sig i et hurtigere tempo. Jeg synes også det er lidt rart at det indimellem regner når jeg er ude og løbe… det køler så dejligt. :-)

    Jeg må sige at jeg ret imponeret over hvor langt du er nået på tre måneder og det viser jo også at man kan nå langt, hvis man virkelig vil.

  3. Leif du er og bliver mit mål (inspirator) for at komme i gang. Du gør det jeg drømmer om og når du nu bare gør det – så kan jeg vel også? Sikke en flot tid du har gået i – der har da været tempo på.

  4. @Michael: Ja, regn er faktisk ikke helt tosset engang imellem, når man løber. Dog havde jeg nok foretrukket en regnfri tur, når det var første gang, at jeg skulle løbe så langt.

    @Catarina: Mange tak og ja, det virker ganske godt mod tømmermænd :o) Med hensyn til, hvor langt jeg er nået på 15 uger, er jeg selv meget overrasket – selvfølgelig på en positiv måde :o)

    @Marianne: Jeg er rigtig glad for at høre, at jeg kan virke som inspirator for dig. Det drejer sig i bund og grund lige så meget om mental holdning til det som reel styrke. Og efter at vi har prøvet at træne 12-13 timer på en dag, tænkte jeg jo bare, at jeg sagtens kunne klare min lille udfordring fordi at den ville “kun” tage 5-6-7 timer afhængig af, hvor meget jeg gik til den :o) Så spring ud i det, Marianne, du kan meget mere end du tror – du skal bare tro og fokusere på, at du selvfølgelig kan nå dine mål.

  5. Man er bomstærk rent mentalt, hvis man vælger at hente sin bil på gå/løbe-ben efter en fugtig aften. Hatten af for dig, Hr. Carlsen! :-)

  6. Det er godt nok vildt det der.
    Så skulle det være helt sikkert, at du har fået brændt de ekstra kalorier af, som blev indtaget i form af våde varer aftenen før. :)

Skriv et svar

