Status uge 18: Nu skal der ske noget!

Selv om jeg helt sikkert har opnået rigtig flotte resultater i forbindelse med “Chris På Vægten” projektet, må jeg indrømme, at jeg efterhånden er ved at være godt frustreret over, at der ikke rigtig sker noget.

Ganske vist har jeg været ramt af et irriterende maveonde og selvfølgelig har jeg lige skulle i gang igen, men ikke desto mindre synes jeg bare ikke at der sker noget for tiden. Og jeg kan mærke, at det efterhånden også begynder at gå ud over motivation og energi :o(

Det dur selvfølgelig ikke og jeg har derfor taget fat i Chris i dag med henblik på at lave en slags handlingsplan i forhold til træning og kost. Så nu skal der ske noget og jeg kommer derfor til at være ekstra opmærksom på kost og træning i den kommende tid.

Comments

  1. Jeg er sikker på, at med ekstra fokus på kosten og træningen skal det nok komme.

    Er lidt bange for, at du forventer de samme flotte resulter, som du har præsteret indtil.

    Husk på, at det bliver sværer jo nærmere du kommer dit mål.

    OP med humøret og rigtig god arbejdslyst :o)

  2. Jamen for søren da – du må ikke forvente de samme resultater nu som du havde i starten. Slet ikke. Prøv at tænke på hvor meget du rent faktisk har nået. Kurven vil jævne ud.

    Men men men klart at ekstra indsats på motionen og kosten kan give skub i det igen. Du er dog også nødt til at tænke på, at al den træning kræver meget af den gode og rigtige mad, ellers kan du ikke restituere og være igang igen næste dag. Men alt det ved du selvfølgelig godt.

    Jeg tænker på, om du fører maddagbog? Således du tydeligt kan se hvornår du spiser for meget, forkert eller for lidt? Jeg synes personligt, det er svært at overskue sådan et forløb uden at skrive ned hvad man spiser og dyrker af motion. Bla for at sikre, at man får nok af det man skal have. Men også for at sikre at man generelt ikke får for lidt. Jeg kan tydeligt se på vægten når jeg spiser for lidt, den rører sig ikke ud af flækken. Underligt noget.

    Held og lykke med det!

    – Helle

  3. Lige et ps!
    Hvor må det dog være cool at have sådan en som Chris som sin personlige vejleder, træner og mentor! Det gad jeg godt prøve.

  4. abildjyden says:

    Jeg ser udsendelsen, og følger med her på bloggen. Jeg kan tydeligt se den store udvikling, og jeg kan godt følge dig i denne frutration du lige har ramt.

    Jeg kender det fra min egen hverdag. Jeg har selv lidt kilo der sidder forkert, jeg er ikke super overvægtig, BMI ligger lige på godt 25 aldrig over 26,5, det er for meget, og alt sidder omkring maven og lårene. Samtidig har jeg nogle handicaps, og sidst men ikke mindst, så har jeg været så uheldig at smutte ned med stress, pga. typisk kvindeting, og ikke at kunne slå til agtigt.

    Jeg kunne godt have brug for en person som Chris, en der er der for en, og ja, som han selv siger, han er der 24 – 7 for dig. Og det i 365 dage. Brug det, og glæd dig over du har den mulighed. Jeg ville prise mig lykkelig, hvis jeg kunne få en der ville være der for mig præcis som han er der for dig.

    Pøj Pøj – Chris for dig op og i gang igen, 110% sikker.

  5. @Anne: Jeg forventer rent faktisk ikke de samme store resultater som tidligere, for jeg har forlængst erkendt, at det bliver sværere og sværere :o) Jeg vil bare gerne snart se, at der sker bare en lille smule udvikling :o)

    @Helle: Jeg fører en slags maddagbog i form af, jeg sender statusmails hver dag til Chris med status på vægt, søvn, restitution, træning, kost og motivation/humør. Jeg er også meget bevidst om, at jeg ikke underspiser, når jeg træner så meget. Så ville jeg nu heller ikke være i stand til at give den gas :o) I den kommende tid kommer jeg til at eksperimentere lidt med at prøve andre former for mad jævnfør nogle af de opskrifter vi har fået via SimplyCooking kokkeskolen. Og PS tilbage til dig: Jeg betragter det også som ikke så lidt af en gave, at jeg har Chris som personlig coach i et års tid :o)

    @Karin: Ja, det er lidt frustrerende, men omvendt er jeg ikke i tvivl om, at jeg nok skal få gang i vægttabet igen. Det er et spørgsmål om dage, før der begynder at ske noget igen :o) Og med hensyn til Chris, så priser jeg mig også rigtig lykkelig for at være under hans “coachvinger” indtil maj næste år :o)

Trackbacks

  1. […] 15 09 2008 I dag var første dag med fornyet fokus på kost og konditionstræning, efter at der ikke rigtig er sket noget med vægten i de sidste par […]

  2. […] 15 09 2008 I dag var første dag med fornyet fokus på kost og konditionstræning, efter at der ikke rigtig er sket noget med vægten i de sidste par […]

Skriv et svar

