Hvis du vil have en tom indbakke…

Hvis du kan bruge lidt inspiration til, hvordan man kan blive mere produktiv i hverdagen og undgå at få stress over mængden af mails i indbakken, så har jeg lavet  om emnet over på firmabloggen (er lukket ned sidenhen så du kan desværre ikke længere se indlægget).

PS: Du kan for øvrigt sagtens bruge mit “system”, selv om du ikke bruger Outlook som mailprogram. Grundprincipperne kan bruges i alle mailprogrammer, så længe man kan oprette undermapper til indbakken.

Comments

  1. Jeg kender en anden metode: “ctrl A” efterfulgt af “delete” ;-)

  2. Den metode kender jeg også godt, men den må man kun bruge når man kommer tilbage fra ferie :o)

  3. hehe – engang i mellem er man fristet, men jeg tror jeg vil prøve din metode alligevel – det lyder afgjort som om det fremmer overskueligheden.

  4. Lyder meget fornuftigt :o)

    Sig til, hvis du har brug for hjælp/assistance.

  5. Leif Jensen says:

    Hej Leif,
    Så dit indlæg på jeres firma blog, og har faktisk besluttet mig at give din model en chance. Har prøvet adskillige opsætninger i Outlook – sidste gang endte jeg med 200+ items i min “Action” folder. Men idéen med at splitte det yderligere op, giver nok mere overblik, og mod på lige at tage et par “5 minutters opgaver” ind imellem.
    En hurtig optælling viser idag 141 items i min “inbox” – ting der sandsynligvis blot skal flyttes til “arkiv”.
    Grundlæggende tror jeg at man har tendens til at gemme alt for meget i sin Outlook – for det fylder jeg ikke på skrivebordet, så man kan ikek umiddelbart se det er noget rod.

  6. Hej Leif,

    Du må sige, hvis du skal have et 10 minutters “crash course” end dag, hvor du er på besøg hos os :o)

Skriv et svar

