Status uge 19: Der sker da lidt…

Det er igen lykkedes mig at få smidt lidt vægtmæssigt. Jeg er således oppe på et samlet vægttab på 31,2 kg. Der er ganske vist ikke tale om et kæmpe vægttab i forhold til sidste uge, men der er trods alt stadigvæk tale om et positiv udvikling :o

Jeg regner dog med, at det kommer til at gå langsommere i den kommende tid, da jeg kommer til at skrue ned for tempoet i forhold til træning i de næste par uger. Det betyder dog ikke, at jeg ikke kommer til at træne, men det kommer bare til at foregå i et mere roligt tempo.

Med jeg kommer helt sikkert til at svede i løbet af den kommende tid :o)

Skriv et svar

