Jeg er lidt træt…

Siden “Chris På Vægten” projektet startede tilbage i starten af maj måned, har søndag med nogle meget få undtagelser altid været helliget masser af træning. Og denne søndag var på ingen måde nogen undtagelse :o)

Jeg lagde selv ud med halvanden times løbetræning rundt omkring i Birkerød i morges. Det var første gang i et par uger, at jeg var ude og løbe i det fri i. Det var lidt hårdt at komme i gang med denne form for løb, men omvendt var det dejligt at starte dagen med masser af frisk luft og opleve nattens mørke blive skubbet væk af daggryet.

Dernæst stod den på to timers intens spinning med Chris. Dagens tredje og sidste træningspas bestod af den normale fællestræning, hvilket indebærer en solid omgang konditions- og styrketræning sammen med Chris. I dag knoklede vi løs i to timer og 45 minutter, inden vi fik lov til at få fri resten af dagen :o) På det tidspunkt må jeg indrømme, at jeg også var ved at være godt brugt og var ved at løbe tør for energi – i hvert fald til træning :o)

Jeg føler mig derfor lidt træt nu og jeg er stensikker på, jeg kommer til at sove rigtig godt i nat. Omvendt var det var rigtig god træning og jeg fik da også forbrændt ikke mindre end 4.687 kalorier i løbet af de lidt over seks timers træning.

Så det har været en god træningsdag, ingen tvivl om det :o)

Comments

  1. Du har da også givet den fuld gas!!
    Rart at høre at du nu er tilbage!!
    Jeg tager hatten af for dig :)

  2. Mange tak, Anne :o)

Trackbacks

  1. […] glad for at træne, for det giver mig masser af energi og overskud i hverdagen – altså måske lige med undtagelse af i dag […]

Skriv et svar

