Status uge 21: Jeg er på vej tilbage…

I dag var jeg atter på vægten og det går heldigvis i den rigtige retning igen. Jeg har tabt yderligere 0,6 kg i den forgangne uge og jeg er således oppe på et samlet vægttab på 31,9 kg. Dermed mangler jeg kun 4,1 kg i at nå mit overordnede mål på 85 kg i kampvægt.

Jeg føler virkelig, at jeg er på vej tilbage med hensyn til energiniveau og lysten til at træne. Det er fedt, for uden energi og motivation, er det lidt svært at tage sig sammen til at træne løs i seks dage om ugen. Heldigvis er jeg stadigvæk rigtig glad for at træne, for det giver mig masser af energi og overskud i hverdagen – altså måske lige med undtagelse af i dag :o)

Comments

  1. Kanon – bare vent inden du ser dig om, så er de sidste 4,1 kg. også væk :) Tak for bif-billetterne.

    TT

  2. Det går jeg i hvert fald efter, Tina :o)

    Og selv tak :o)

  3. Utroligt flot – jeg tror på dig, men de sidste kilo er næsten de hårdeste og så kommer det sværeste, at holde vægten…… Men jeg tror på din livsstilsændring – for du mener det og du har bevist det over for dig selv…

  4. Jeg er helt enig, de sidste kilo er de absolut hårdeste!

    Hvad angår det med at holde vægten, så føler jeg mig overbevist om, at jeg kommer til at holde fast i livsstilsforandringen, for det giver mig meget mere end jeg “mister” – hvis man kan sige det på den måde.

  5. Jeg er ikke i tvivl om, at du nok skal tabe de sidste kg indenfor relativ kort tid.
    Med den træning, du sætter for dagen samt din fokus på kosten, kommer det hurtigt.

    Lov mig en ting, lyt til din krops signaler :)

  6. Tak for din støtte og tillid, Anne.

    Og jeg lover dig, at jeg virkelig lytter til min krops signaler :o)

Trackbacks

  1. […] mangler 3,7 kg for at nå mit mål. Det bliver utvivlsomt hårdere og hårdere at nå i mål, men som jeg skrev i sidste uge, har jeg fået fornyet energi og overskud til at give den ekstra gas med træningen i den kommende […]

Skriv et svar

