Nogle gange orker man ikke så meget…

Her til aften tog jeg afsted til træning inde i byen i forventning om, at jeg kunne give den gas i et par timer med en solid omgang konditionstræning og virkelig få svedt igennem.

Det skulle imidlertid vise sig, at jeg hurtig løb tør for energi. Efter kun 50 minutters løb og power walking, gad jeg ganske enkelt ikke træne mere i dag og jeg kunne mærke, at min sofa råbte på mig :o)

Anyway, efter som jeg forbrændte næsten 2.600 kalorier under cirka tre og en halv times konditionstræning i går aftes, så går det jo nok, at jeg ikke orkede særlig meget i aften :o)

Comments

  1. Naturligvis går det, og man skal faktisk også passe på den der sofa ikke bliver ladt for meget alene, man er vel ikke venner for ingenting;)

  2. Nej, det er selvfølgelig rigtigt, Pia :o)

    Den blev også rigtig glad, da jeg kom hjem tidligere end planlagt :o)

  3. Der er jo også noget der hedder overtræning – en yderst slem tilstand der kun kan kureres med sofa… og øl ;-)

  4. Den recept er hermed noteret, Jan – i tilfælde af jeg kommer til at opleve det med overtræning :o)

  5. Det er vel OK, “kun” at træne 50 min. på løbebånd engang i mellem :)

    Det kunne være vi skulle tage en fælles træning sammen, så du kan blive holdt til ilden. Nogen skal jo holde dig lidt i ørerne, når Chris ikke er der ;)

  6. Det lyder som en god idé og måske også lidt af en udfordring :o)

  7. Jeg syntes nu også, du har trænet en del.
    Og den der sofa, kan nu være rigtig god at dele en aften med :-)

    Jeg skal selv lige i gang igen med træningen…

  8. Det er vigtigt at lytte efter til kroppen – og det gjorde du heldigvis….. Måske din krop også trænger til en ny form for kondi; løb udenfor?, cykelturer, svømning, osv….

  9. Jeg løber jo allerede udenfor, men jeg overvejer bestemt også at komme i gang med cykling – jeg skal såmænd bare have cyklen en tur forbi cykelhandleren og få den “tunet” og smurt lidt :o)

  10. Tina Thomsen says:

    Er sikker på, at kroppen trængte til en velfortjent pause.

Skriv et svar

