Når man synder, må man også lide lidt…

Efter at have “syndet” lidt (eller rent faktisk måske en hel del) i forbindelse med mit besøg på Restaurant Kiin Kiin i går aftes, bliver man nok nødt til at “lide” lidt efterfølgende :o)

Jeg havde ganske vist trænet ekstra i går eftermiddag, men ikke desto mindre kunne jeg her til morgen ikke lade være med at føle, at jeg blev nødt til at give den ekstra gas i dag og få forbrændt en ekstra portion kalorier.

Det blev derfor til hele fire og en halv times solid konditionstræning og jeg fik faktisk forbrændt ikke mindre end 3.301 kalorier i løbet af eftermiddagen. Og så føltes det endda rigtig godt, at træne ekstra hårdt på løbebåndet, medens jeg alligevel stod og se på film, nyheder m.m. på den indbyggede tv-skærm :o)

Så jeg kan ikke lade være med at føle, at jeg nu har fået passende “syndsforladelse” for mit restaurantsbesøg i går :o)

Comments

  1. Ja, det må være en moderne form for syndsforladelse, Leif – på løbebånd med en tv-skræm foran dig :o)

  2. Mon ikke du er tilgivet :-)

  3. @Madama: Ja og det virker ret godt :o)

    @Marianne: Det tror jeg :o)

  4. Lige et spring væk fra det direkte indlæg. For hold da helt fest du har god grund til at være stolt af dig selv Leif. Så programmet i fjernsynet idag og det er jo imponerende som du og de øvrige deltagere har skabt en kæmpe forskel for jer selv på alle fronter.

    Tillykke med det, det er satme total iorden godt gået:)

  5. Mange, mange tak, Pia :o)

Skriv et svar

