Status uge 22: Jeg fik smidt lidt mere…

Selv om det går langsomt, udvikler vægten sig fortsat i den rigtige retning. Ganske vist var jeg på restaurant fredag aften, men alligevel lykkedes mig at få smidt yderligere 0,4 kg i forhold til sidste søndag, hvilket jeg helt klart tilskriver min ekstra træningsindsats i denne uge.

Status er derfor, at det samlede vægttab er oppe på 32,3 kg, hvilket gør, at jeg nu “kun” mangler 3,7 kg for at nå mit mål. Det bliver utvivlsomt hårdere og hårdere at nå i mål, men som jeg skrev i sidste uge, har jeg fået fornyet energi og overskud til at give den ekstra gas med træningen i den kommende tid.

Comments

  1. olinesunivers says:

    Godmorgen. Jeg er ny læser her på din blog. Men jeg får lige lyst til, at sende en kommentar til dig. Tillykke med dit flotte vægttab. Hvor er det flot! Hvor længe har du været om processen? God dag til dig.

  2. Godmorgen Oline og mange tak :o)

    Jeg har været i alt 22 uger om det indtil videre, det vil sige lidt over fem måneder.

    Også en rigtig god dag til dig.

  3. Jeg synes, det er fantastisk gået :)

    Husk nu på, at muskler vejer mere end fedt, men fylder mindre. Så hæng dig nu ikke alt for meget i din vægt alene :)
    Du skal vel også skannes, så du får kortlagt muskelmasse, fedtprocent osv.

    Godt at høre at du er på toppen igen og god træningslyst :)

  4. Endnu en gang tak, Anne :o)

    Med hensyn til scanning, så skal jeg faktisk igennem DEXA-scanneren igen i dag, så det bliver lidt spændende at høre, hvordan det går med udviklingen i fedt- og muskelmasse :o)

  5. Det er bare så godt ! Jeg er meget imponeret. Nu har jeg selv begyndt at træne, og at læse med hos dig er virkelig en stor motivator.

    I morges forbrændte jeg 900 kalorier. Hidtil rekord. Er ret så stolt. Vægten viser det samme, plus af og til et kg, men der er da røget den første cm på lårene og armene. Fedt!

  6. Det er så godt gået!
    Så lige lidt af udsendelsen forleden.

    Men jeg tænker lidt på, hvad du vil gøre, når du har nået dit mål. Vil du forsætte med dit høje træningsniveau? Kosten er vel blevet en naturlig del af din hverdag? Tror du, at du skal passe på for ikke at tage på igen? Det er bare tanker jeg har tænkt :0)

    God dag!

  7. @Therese: Mange tak :o) Og jeg er kun glad for at høre, at jeg motivere andre. Det er da super med de 900 kalorier, rigtig godt endda! Med hensyn til vægt, så er det godt at du allerede nu ikke kun fokusere på det, men også måler efter på lår og arme. Du kan sagtens “svinde in” på den front, selv om det måske står stille på den anden :o)

    @Marianne: Også mange tak til dig for roserne :o) Når jeg når mit mål, er det meningen at jeg skærer ned på træningsmængden og finde en balance mellem træning og en sund og varieret kost således, at jeg kan holde fast i vægttabet. Forhåbentlig når jeg i mål i løbet af den næste måneds tid, hvorefter jeg stadigvæk har et halv års tid sammen med Chris og teamet og få indbejdet de gode og sunde vaner på permanent basis :o)

Skriv et svar

