En hel dag med træning og tv-optagelser

Mit program for i dag er egentlig forholdsvis simpel, men ikke desto mindre bliver det alligevel en lang og sandsynligvis også lidt trættende dag: Den står nemlig på masser af træning og tv-optagelser i forbindelse med l “Chris På Vægten” projektet.

Når der er tv-optagelser til Ha’ Det Godt sundhedsprogrammet, er der altid en masse ventetid i forbindelse med flytning af kamera, lys o.s.v. Men vi har efterhånden vænnet os til det og selv om dagen bliver lang, plejer den nu egentlig at gå ganske hurtig alligevel.

Jeg glæder mig selvfølgelig rigtig meget til at få resultatet af min DEXA scanning fra forleden og i det hele taget på en status fra Chris. Jeg regner dog ikke med de store overraskelser, for jeg synes selv, at det hele stadigvæk går i den rigtige retning :o)

Comments

  1. Jeg håber du have en dejlig dag. :-) rigtig god søndag Leif.

  2. Jeg så dig i ‘Ha’ det godt’ i tirsdag, det var rigtig spændende, Leif – jeg tror, I får åbnet manges øjne for en sundere livsstil. Det er flot :o)

  3. Spændende dag, lyder det til. Den der scanning, syntes jeg må være interessant at prøve og at få et præcist billede af sin krop og sit tab.

    Rigtig god fornøjelse! :-)

  4. olinesunivers says:

    Jeg håber du var tilfreds med resultat og status? Og at dagen, trods ventetid, var god. God søndag til dig herfra.

  5. @Catarina: Det var en rigtig dejlig dag, tak :o) Og en forsinket god søndagshilsen til dig :o)

    @Madame: Mange tak :o) Jeg håber i hvert fald, at vi kan være med til at inspirere andre til at prøve at leve et sundere og bedre liv.

    @Marianne: Det var det bestemt også, hvilket du kan læse mere om i et indlæg jeg poster i dag eller i morgen :o)

    @Oline: Jeg var ganske tilfreds, hvilket du kan læse lidt mere om senere i dag eller i morgen :o) Også en forsinket god søndagshilsen til dig og alle de andre læsere af min blog :o)

Skriv et svar

