Dobbelt op på gratis bøger!

Dobbelt op på gratis bøger

For 10 dage siden “lancerede” jeg som bekendt et tiltag med gratis bøger til mine bloglæsere og jeg har da også allerede fået afsat 19 ud af 27 bøger.

Men da jeg gerne vil have afsat de sidste bøger, laver jeg nu “dobbelt op”, forstået på den måde, at man nu kan vælge to bøger kvit og frit.

Jeg har endvidere opdateret boglisten, da jeg er faldet over yderligere tre bøger, som jeg gerne vil forære væk.

Så hvis du er på udkig efter et par gratis bøger, så besøg det oprindelige indlæg om gratis bøger og drop en kommentar med titlen på den bog, som du gerne vil have. Husk blot at angive din e-mail adresse under punktet “Mail (vil ikke blive udgivet)”, så jeg kan kontakte dig efterfølgende for at få oplyst den adresse, hvor du vil have sendt bogen hen til.

PS: Til de af mine bloglæsere, der allerede har modtaget en gratis bog, så er det helt okay at skrive sig på igen :o)

Comments

  1. Fantastisk ide og godt initiativ!

    Hm, det giver lidt inspiration :)

  2. Mange tak Anne :o)

  3. Tina Sørensen says:

    Hej Leif

    hvis bogen Morgensdagens virksomhed ikke er “ønsket” af andre – vil jeg gerne bede om denne.

    Hilsen Tina Sørensen

  4. Hej Tina,

    Den er hermed din til eje :o)

    /Leif

  5. Havde fuldstændig glemt at takke dig for cigar bøgerne! Kom først i tanke om dette, da jeg surfede rundt på din blog. I øvrigt et meget betænksomt tiltag :)

  6. Var skam så lidt, Michael. Der er jo ingen grund til at smide bøgerne i genbrugscontaineren, hvis andre kan have glæde af de skrevne ord :o)

Skriv et svar

