Jeg lever skam endnu…

Jeg er skam stadig i live...

Der har rigtig nok været lidt stille på min blog på det sidste, men jeg lever skam endnu og har det fint (tak til dem, der har været søde og sende mig mails og høre om jeg er okay).

Jeg har ganske enkelt haft lidt for meget om ørerne på det sidste og det er gået lidt ud over opdateringen af min blog. Jeg satser dog på, at jeg i den kommende tid kan komme lidt “back on track” og igen finde tid til at skrive om dette og hint.

Så “stay tuned”, kære bloglæser :o)

Comments

  1. Pas paa dig selv foerst. Bloggen og laeserne kan vente, men det er da rart at hoere et lille pip fra dig.

  2. Will do, Tina, det lover jeg :o)

  3. Okay …. så er vi rolige :-)

  4. Godt! Du må have en god dag! :-)

  5. mettebech says:

    Ja, bekymringen rakte helt op i det nordlige Jylland… godt at høre fra dig!

  6. Kære Marianne, Karolina og Mette,

    Tak for jeres søde hilsner og omsorg – sender en knuser tilbage til jer alle, herunder også Tina :o)

    Kh,

    Leif

  7. Mon ikke Chris kan fortælle dig ét eller andet, med meget store bogstaver, om at have for meget at lave?
    Pas nu godt på Leif.

  8. Jeg passer jo netop ekstra godt på mig selv ved ikke at have for travlt med alt muligt, hvilket blandt andet er gået lidt ud over bloggen på det sidste.

    Men jeg lover at være ekstra opmærksom, Sister Bonde :o)

  9. Jeg forventer altså, at hvis du falder død om, at du skriver et indlæg omkring det. Det er da det mindste du kan gøre for os faste læsere ;-)

  10. anton nordstrøm says:

    leif,engang imellem er det godt for helbredet at “synde lidt” spise en stor fed bøf med sauterde løg,champignon, topped med ketchup og worcetershire,ledsaget af god rødvin i rimelige mængder.

  11. @Jan: Det er bare en aftale :o)

    @Anton: Det er jeg helt enig i og den foreslåede “menu” er så absolut godkendt :o)

Skriv et svar

