Det kan de da ikke mene…

Der er åbenbart tvivl om, hvorvidt Californiens guvernør, ex-Terminator Arnold Schwarzenegger kommer til at deltage den kommende Terminator 4 film – i hvert fald, hvis man skal tro en artikel på Berlingske.dk.

Det kan de da ikke mene! Jeg er helt på det rene med, at Terminator-filmene ikke er store kulturelle kunstværker og ej heller er selvskrevne til at få Oscars. Men der kan altså ikke blive sendt en ny Terminator-film på gaden, uden at det er gode og efterhånden gamle Arnold Schwarzenegger, der optræder i rollen som The Terminator.

Måske skal man lave en underskriftsindsamling for at være sikker på, at det er Arnold Schwarzenegger, der får Terminator-rollen :o) Alternativt kunne vi prøve at få dansk skuespiller ind i denne rolle :o)

Comments

  1. Og hvilken dansk skuespiller kunne så være Terminator?

  2. Hvad med Peter Gantzler :o)

  3. Oh gys! Jeg har INTET imod Arnold eller filmene, men jeg synes bare, man skal stoppe mens legen er god. Arnold er godt nok ved at være gammel. Efter min mening er det en meget meget kedeligt trend at blive ved at “koge suppe” på gode ideer og langt yngre skuespillere.

    Her taler vi både om Arnolds Terminator og Sylvester Stallones Rocky og Rambo. Dog har han vist så vidt vides – jeg har ikke set, gjort det ganske godt i ihvertfald Rocky. Rambo har fået megen kritik, men det jeg har set af trailers slæber det da også af, men alligevel…. Jeg har det også helt vildt dårligt med Harrison Ford og Indiana Jones nu. Men jeg har ikke set den heller – havde du iøvrigt ikke det..? Men jeg skal vende tilbage, når jeg engang er up to date.

    En dansker i de roller kan jeg slet, slet slet ikke se. Og skal de laves, skal det være med de originale.

  4. Der kan godt være noget om, at det gælder om at stoppe medens legen er god.

    Den seneste Rambo-film var i hvert fald så overdreven som den overhovedet kunne været med en 61-årig i rollen so den uovervindelse grønne baret :o)

    Indiana Jones anno 2008 holder til gengæld bedre, men det tror jeg skyldes, at Harrison Ford altid har været forholdvis uhøjtidelig i rollen som Indiana Jones.

  5. Hvis successen skal genfødes, som vi har set det med Batman, så tror jeg absolut også, at der skal nye boller på suppen.

  6. Det kan der være noget om, Michael.

  7. mettebech says:

    Jeg skriver gerne under… for selvfølgelig skal det var Arnold, der spiller dén rolle. Han er jo for f***** udødelig ;-)

    Heller ikke jeg mener, det er film der giver større udvidelse af horisonten. Men for søren… det er da hæsblæsende underholdning og det skal der absolut også være plads til.

  8. Helt enig, Mette!

  9. En Terminator-film uden Arnold er umulig, men ikke utænkelig – desværre.

    Batman kan genoplives igen & igen fordi Batman er en tegneseriefigur, som ingen skuespiller har patent på. Ligesom med James Bond kan tjansen varetages af hvemsomhelst, og så kan man snakke herfra og til nytårsaften om hvem den “rigtige” Batman/Bond er.

    For min skyld kan Jens Okking blive den næste Batman – eller den næste Bond, for den sags skyld.

    Men Terminator = Arnold.

  10. Jens Okking er ellers ikke så lidt af et bud, Haakon :o)

  11. Jeg synes ikke man skal fordømme filmen på forhånd.

    Som min chef altid siger, så skal man se muligheder og ikke problemer.

    Af samme årsag, så ser jeg også rigtigt meget frem til Star Trek, selvom den for mig er svær uden den rigtige Kirk og Picard :D

  12. MIchael, du har bare så meget ret :o)

    Jeg bøjer og venter og ser, hvem der måske kommer til at tage over for Arnold i Terminator 4 :o)

Skriv et svar

