Atter skuffet over en bestemt e-mail…

Jeg har alt for ofte stået på golfbanen eller løbebåndet med min smartphone og modtaget en mail med overskriften “Du har vundet på spil på danskespil.dk!”.

Og i et præcis lignende antal gange har jeg været skuffet over at læse mailen og finde ud af, at jeg kun har vundet et beløb mellem vel omkring 35 og 45 kroner :o(

Hvorfor er det lige, at jeg ikke har modtaget følgende besked:

Hej Leif Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil hos Danske Spil. Gevinsten vil automatisk blive overført til din bankkonto senest 2 bankdage efter spillets afslutning. Spiltype Lotto Kupon-id: 1111-12345678-12345 Vundet beløb: 12.619.505 kr. Med venlig hilsen Danske Spil A/S

Comments

  1. Jeg undre mig også – man åbner mailen i spænding og så er det altid omkring de 40 kr…

  2. Ja, det holder bare ikke, Marianne.

    Jeg har så tit tænkt, at nu må den da bare være der.

    Jeg drømmer stadigvæk om bare, at få lov til at springe op i luften i ren begejstring over at have vundet mindst en million kroner :o)

    Men desværre nej, jeg har ikke engang vundet et beløb, der gjorde, at jeg har kunne tilbyde en runde øl i klubhuset :o(

  3. Men det er jo bare fordi at de ligger og venter på at vi går over og får vores kupon indløst i kiosken.

    Den storstilede plan for hvad pengene skal bruges på er på det nærmeste rangordnet efter prioritet i et lille fint exel ark..

  4. Det Excel regneark vil jeg nu gerne have fingre i :o)

  5. Har vi ikke alle sammen lavet det tankespind, at vi har vundet den helt store gevinst?

    Det første jeg ville gøre var at gå ned til min bankmand og spørge: “hvor meget skylder jeg?” – tælle pengene op og smide dem på bordet ;-) Så ville jeg købe mig en lækker bil og to billetter til Boreno, så min datter kan komme ud og besøge “sin” orangutangunge Grendon :-)

    Hvad ville du gøre Leif, udover at springe op i luften i ren begejstring…

  6. Nu har jeg rent faktisk været på Borneo og se organgutang-reservatetet for omkring 12-13 år siden (det var en fantisk oplevelse), men derfor kunne jeg nu sagtens finde på, at tage en tur derud igen :o)

    Og jeg kunen såmænd også finde på at sige de selv samme ord til min bankmand :o)

  7. Jamen så kunne du jo tage med til Borneo, når jeg vinder Leif – og vise os rundt… jeg gi’r! :-)

  8. Er du sikker? Det er jo ikke lige frem den billigste destination :o)

    Men det er en fantastisk ø og en af verdens dejligste verdensdele :o)

  9. Hvis man tror på visualisering så vil et exel ark være en god start. Vores ark er inddelt i rejse, hardware og lejlighed tror jeg nok. Og det er stadig under udarbejdelse ;)

  10. Jeg kunne sagtens finde yderligere faneblade, Marianne :o)

    Det kunne eksempelvis være:

    – Golf
    – Golfrejser
    – Gadgets
    – Vintage vine
    – Vintage port
    – Vintage ure
    – Gourmetrestauranter

    Jeg kunne sikkert blive ved, men der er jo er jo ingen grund til at jeg bruger alt for meget serverplads hos WordPress :o)

  11. Nu fik jeg endnu en mail fra Danske Spil og i vanlig stil håbede jeg på, at mailen denne gang ville bringe nyheden om, at jeg havde vundet millioner af kroner.

    Men nej, endnu engang kunne det kun blive til sølle 39 kroner :o(

  12. Hej Leif,

    Husk at heldet følger de skøre, så se det fra den lyse side. Du må være helt normal som os andre ;)

  13. Hej Anne,

    Tak for de trøstende ord :o)

  14. Men gad vide, om man får mailen med, at man har vundet milliongevinsten? Eller om man får et opkald (først)?

    Her ser det ud som om, at man får en mail: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=159508314192803&set=a.158904047586563.51558.129970213813280&type=1&theater

    Men det er vist en joke.

Skriv et svar

