En dejlig overraskelse…

En dejlig overraskelse

I dag var sidste dag på kontoret, inden juleferien for alvor satte ind. Men inden jeg kunne tillade mig at trække stikket ud, var der selvfølgelig en del gøremål, der skulle overstås.

Vi skulle blandt andet nå at fakturere og levere en hel del ordrer og jeg havde også selv en “stak” møder, der skulle overstås i løbet af dagen. Endvidere manglede jeg også, at få skrevet de sidste 20 personlige julekort til mine lidt over 50 medarbejdere. Og sidst, men ikke mindst, skulle vi jo også lige nå at holde juleafslutning med glögg, æbleskiver, brunkager, klejner, nisseleg og uddeling af årets julegave.

Men midt i dagens juletravlhed, fik jeg et rigtig dejligt “break”. Min rigtig gode veninde og træningsmakker Stine var nemlig så sød at kigge forbi. Hun havde taget hele turen fra Amager til Farum med offentlige transportmidler for at overraske mig med hendes besøg, hvilket jeg blev utrolig glad for. Derfor min officielle blogtak til Stine: Dit besøg var i sig selv en julegave og gjorde mig rigtig glad, men selvfølgelig også tak for den “rigtige” julegave :o)

Jeg nåede heldigvis alt, hvad jeg skulle, hvorfor jeg nu kan holde en efter min egen mening velfortjent juleferie :o)

Comments

  1. Det var så lidt, søde. Var dejligt at se dig og kunne ønske dig god jul IRL. Håber du får nogle dejligt afslappende juledage!

    Knus.

  2. :o)

Trackbacks

  1. […] år, hvilket bestemt også kunne være rigtig spændende. Faktisk har jeg talt med min gode veninde Stine om emnet i forbindelse med, at hun og Chris havde snakket lidt om at gennemføre denne udfordring […]

Skriv et svar

