Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yes…

o)

Jeg har været en tur i biografen i denne weekend og set den nye Jim Carrey film “Yes Man“. Det er en komedie om Carl, en mere end almindelig kedelig fyr (spillet af Jim Carrey), der ikke laver andet end at sige nej til nærmest alt her i livet. Han siger nej til gå ud med vennerne, nej til at gå til koncerter og nej til stort set alle låneforspørgsler i den bank, som Carl arbejder i.

Imidlertid bliver han introduceret til et selvudviklingsprogram, som indebærer, at Carl skal sige ja til alt her i livet, uanset karakter! Det siger næsten sig selv, at sige ja til alt, kan skabe både muligheder og problemer, men det er selvfølgelig også hele plottet i filmen :o)

“Yes Man” er en rigtig sjov og underholdende film og man kan næsten ikke undgå at blive fanget af filmens positive “yes” budskab. For mit eget vedkommende har jeg dog ikke tænkt mig at sige ja til alt fra nu af, men det kan da godt være, jeg prøver at sige ja til noget, som jeg egentlig ville have sagt nej til under normale omstændigheder :o)

Men du derimod, kære bloglæser, du bliver ganske enkelt nødt til at sige ja til at se den nye Jim Carrey film :o)

Comments

  1. Tak for tippet. Den lyder da rimelig sjov og selvom han ikke ellers er “min kop te” vil jeg tage dig på ordet, og se den. Men hvornår vides ikke.

  2. Jeg er stor fan af Jim Carrey så det er rart at høre at filmen er værd at se.

  3. “Yes Man” er helt sikkert seværdig :o)

Skriv et svar

