Verdens bedste job: Det er da stadigvæk mig, der det :-)

-)

Jeg har netop læst en artikel på Berlingske.dk om verdens bedste job i form af en stilling som vicevært på Whitsunday-øerne, som ligger ud for Great Barrier Reef i Australien.

Jeg forstår altså ikke, hvordan de kan slå den stilling op som værende verdens bedste job, for det er da stadigvæk mig, der lige præcis har det job :-)

Faktisk har jeg jo måtte “forsvare” det før i et tidligere indlæg om verdens bedste job og nu er det åbenbart tid for at gøre det igen :-)

Men når det er sagt, lyder tjansen om vicevært på en tropisk paradisø nu heller ikke tosset :-)

Comments

  1. Jeg er også glad for mit job, men på sådan en kedelig januar måned kan man jo godt drømme sig væk til tropefisk og krystalklare laguner.

    Noget andet er at det er et fantastisk mediestunt de har lavet der. Tænk hvor meget gratis omtale Great Barrier Reef får rundt om i aviser og blogs (incl min egen) med det jobopslag. Det er virkeligt genialt.

  2. Det er godt at høre, at du også er rigtig glad for dit job, Rikke. Jeg kan dog også sagtens drømme mig væk, når man står og skal skrabe frost af bilruden mandag morgen :-)

    Og ja, det er ikke så lidt af et PR-stunt de har lavet. Det er helt vildt med al den omtale de får i både aviser og tv.

  3. Jeg ville nu gerne have den tjans som vicevært dernede. Men jeg er da helt klart glad for, at du er tilfreds med dit ;-)

  4. Du må bare se at få søgt vicevært-stillingen, Deborah :-)

  5. Hvor er det dejlig læsning, at nogen syntes de har verdens bedste job – det må være som at opleve det hele gå op i en større enhed :-)

  6. Lige præcis, Marianne :-)

  7. Leif du tager helt fejl – det er mig der har verdens bedste job og også verdens bedste arbejdsplads. :-D

  8. Desværre, Catarina, det er mig, der har ret og da jeg har skrevet om det masser af gange før, må det være sandt :-)

  9. Hvor er det dejligt, at du er så glad for dit job!
    Men nu kan jeg se, at Catarina gør dig rangen stridig :o)

  10. Ja, det er en ganske god følelse :-)

    Og ja, Catarina gør sit bedste for at tage titlen med verdens bedste job, men den går altså ikke – det ER mig, der har verdens bedste job :-)

  11. Jeg har givet dig en award! Er du nysgerrig, besøg da min blog ;-)

  12. olinesunivers says:

    Jeg har verdens bedste job! Lige nu passer det perfekt til mig og mit liv forøvrigt. Det er en fed fornemmelse. God weekend til dig.

  13. Ja ja.. du praler igen! ;-)
    Jeg så dig i tv i går… Det er nok imponerende, men det ved du godt.

  14. @Bambi72: Mange tak for prisen og de venlige ord på din blog :-)

    @Oline: Jeg er helt enig :-) Og forsinket god weekend til dig :-)

    @Karolina: Jeg ved godt, og det passer mig egentlig ikke så godt, men det er nu engang sådan jeg føler :-) Og tak for de søde ord :-)

  15. De bliver ved med at snakke om verdens bedste job ude omkring i verden og i følge en artikel på epn.dk, er ikke mindre end 34.634 ansøgere blevet skrottet som kandidater til verdens bedste job.

    Jeg tror dog imidlertid, at det må være et helt forkert job, som de har søgt, for jeg har altså stadigvæk verdens bedste job :-)

Skriv et svar

